ייעוץ לקידום אתרים בגוגל

בתקופה שבה יש יועצי זוגיות, יועצי גינון ביתי, יועצי גמילה מטיטולים ואפילו יועצי קניות ברשת זה רק טבעי שיהיו גם יועצי קידום אתרים בגוגל.

יועצי קידום SEO הם יועצים עסקיים לכל דבר ועניין אשר פועלים בגזרה האסטרטגית של הפעילות וגם ברמת הפתרונות הטקטיים שיביאו לתצאות, והם יכולים להזניק את האתר העסקי שלכם למעלה, ולהביא אתכם להגדלת המחזור העסקי והרווחים. כל זה נכון כל עוד מדובר ביועץ קידום מקצועי בעל ניסיון וידע בתחום. לא כל מי שמכיר את תוכנת גוגל אנליטיקס הוא יועץ קידום! כך תבחרו בחוכמה.

בדקו בדיוק מה כולל הייעוץ

יועצי SEO יש ברחבי הרשת כמו פטריות אחרי הגשם. חלק גדול מהם יציעו לכם יעוץ חינמי לחלוטין, אלא שלא תמיד זה באמת יהיה הדבר הנכון לעשות. לפני שאתם סוגרים עם יועץ קידום אתרים כזה או אחר בדקו בדיוק מה כוללת החבילה שלו: האם הוא מבצע בדיקה מקיפה באתר שלכם מבחינה טכנית או רק מבחינת התוכן? האם הוא בודק את מצב האתר שלכם ביחס למתחרים? האם הוא נותן לכם דו"ח מפורט שממנו תוכלו לשפר? ככל ש"חבילת הייעוץ" תהיה רחבה ומקיפה יותר (ולרוב היא גם לא תהיה בחינם), כך תוכלו ליישם את העצות ולהביא את האתר שלכם למקום טוב יותר.

בקשו לראות תוצאות מוכחות

כמו שלא כל אחד יכול להיות רופא, כך גם לא כל אחד יכול להיות יועץ SEO. זה נכון שאין צורך בתעודה או הסמכה לכך, אבל אנחנו מאמינים שכדי לעסוק בייעוץ קידום בגוגל, צריך ניסיון רלוונטי. בקשו מהיועץ שלכם להציג בפניכם את הניסיון שצבר, אתרים שקידם, והצלחות מוכחות שיש באמתחתו. זה יאפשר לכם לבחון את הידע ששי ברשותו ולראות אם מדובר באיש מקצוע אמין.

וודאו את הזמינות שיש לו עבורכם

יש יועצי קידום שבודקים את האתר ולאחר הבדיקה נותנים דו"ח מפורט של דברים שצריך לשפר. יש יועצים שמציעים גם שירותי קידום והם למעשה ילוו אתכם גם לאחר הייעוץ. חשוב לזכור כי קידום אתרים הוא תהליך שלוקח זמן ודורש זמינות גבוהה של המקדם. חשוב לבחור יועץ קידום שיש לו זמינות גבוהה, שיוכל לענות לכם על שאלות, ולעבוד עבורכם באופן שישיג תוצאות טובות במהירות הגבוהה ביותר.