אתרים שמתאימים לקידום בגוגל

כשבונים אתר אינטרנט חדש יש כל-כך הרבה דברים שצריך לחשוב עליהם ופרמטרים רבים שיש לקחת בחשבון

כדי שלא תצטרכו לעשות עבודה כפולה וכדי שלא "תיתקעו" עם אתר מרהיב ביופיו אך כזה שלא משיג תוצאות, יש לבחון את הדברים לפני הקמת האתר. עיצוב האתר הוא חשוב, כך גם חווית המשתמש והרספונסיביות שלו. אך דבר חשוב במיוחד (אם לא החשוב ביותר) הוא בניית אתר שמתאים לקידום בגוגל. מה אנחנו רוצים בסופו של דבר? שהאתר שלנו יביא תנועת גולשים רבה ויגדיל את הרווחים והכוח של המותג שלנו. את זה נעשה לרוב באמצעות קידום אתרים בגוגל ורק אתר שמותאם לכך יוכל לעמוד במשימה הזו בהצלחה. קידום אתרים ובניית אתרים הם המומחיות שלנו ב- BGO מדיה ונשמח ללוות איתכם בתהליך של הקמת אתר שעונה על כל הצרכים והדרישות שלכם.

קידום אתר SEO

קידום אתרים אורגני נחשב ליעיל במיוחד בהבאת לקוחות פוטנציאלים לאתר שלכם ובהגדלת רווחי העסק שלכם. SEO הינה תורה שלמה של קידום אורגני שכוללת פרמטרים רבים ומגוונים. התאמת מבנה האתר עבור קידום בגוגל הוא מלאכה חשובה לאין שיעור ואי אפשר לדלג עליה במהלך הפיתוח והתכנון של האתר. אתר שלא יהיה בנוי באופן המותאם לקידום לא יצליח לטפס בשורות החיפוש ועלול להישאר הרחק מאחור.

מבנה אתר שמותאם לקידום

אז איך הופכים אתר "רגיל" לאתר שמתאים לקידום בגוגל? יש מספר דרכים לעשות זאת ומספר שלבים שיש לשים אליהם לב. ראשית יש לדאוג שיהיה זה אתר רספונסיבי שמתאים גם לגלישה בנייד. גוגל לא ממהר לקדם אתרים לא רספונסיביים ואם לא תדאגו שהאתר שלכם יהיה כזה, אתם עשויים למצוא את עצמכם הרחק מאחורי המתחרים שלכם. בנוסף לכך עליכם לדאוג שמהירות האתר תהיה גבוהה ושהוא לא יכיל שגיאות שמקשות על הקידום. מעל כל אלו עומד תוכן איכותי שהוא תנאי בסיסי במלאכת הקידום. תוכן שיווקי שנגזר מניתוח מילות מפתח ומביטויים הרלוונטיים לתחום שלכם "יעשה את העבודה" ויוכל לסייע בקידום האתר.

בניית אתרים מותאמים לקידום

לפני שניגשים למשימה של הקמת אתר אינטרנט לעסק שלכם יש להבחין בשני אנשי המפתח העיקריים: מתכנת ומקדם אתרים. המתכנת יהיה אחראי על פיתוח האתר והמקדם יהיה אחראי על קידומו בגוגל ובשאר מנועי החיפוש. שני התפקידים כרוכים זה בזה ואינם מנותקים וכדי ליצור תוצאה ראויה יש לדאוג שהם יעבדו בשיתוף פעולה אחד עם השני. אנחנו ב-BGO מדיה מאמינים כי עבודת צוות בין המתכנת למקדם היא שמובילה לתוצאה הטובה ביותר ואנחנו מקפידים עליה ביתר שאת. אנחנו בונים ומפתחים אתרים מותאמים לקידום כדי שיוכלו להזניק את העסק שלכם למעלה החל מהיום הראשון שהם באוויר.