קידום אתרים אורגני

גוגל הוא ללא ספק האתר שמבקרים בו הכי הרבה. ככה זה כשיש מי שיודע לתת תשובה לכל שאלה…

אלו יכולות להיות שאלות ברומו של עולם ואלו יכולים להיות שירותים עסקיים שנרצה לקבל. מה שאנחנו באים להגיד הוא שאם האתר שלכם לא יופיע במקומות רלוונטיים בחיפוש של גוגל, אתם עלולים להפסיד כסף. ממש כך. אז גם אם השקעתם באתר מושלם, שמתם הרבה כסף על בניית אתר, על העיצוב והתכנות שלו- אם גוגל לא יתייחס אליו, כל הכסף שלכם ירד לטמיון. אז איך גורמים לגוגל להתייחס לאתר שלכם ולאהוב אותו? התשובה היא קידום אתרים אורגני.

מה זה קידום אורגני?

כאשר אתם מחפשים דבר מסוים בגוגל נפתח לכם עמוד ובו שני חלקים. בחלק הראשון יופיעו אתרים שתחתיהם יהיה כתוב "מודעה". אלו האתרים שהשקיעו בקידום ממומן וישלמו לגוגל כסף על כל קליק שיוביל לאתר או לדף החיתה (או שיבוצע חיוג ישירות ממספר הטלפון שמופיע במכשירי סמארטפון). מתחתיהם יופיעו האתרים שגוגל בחר לפי אלגוריתם מסוים לקדם מתוך הבנה כי מדובר באתרים שיתנו את המנה הטוב ביותר לחיפוש שבוצע ושעומדים בדרישות איכות שהוגדרו.  קידום אתרים אורגני נועד כדי ליצור רלוונטיות ולקדם את האתרים לחלק הזה של החיפוש והוא מתמקד בפרמטרים שונים שבאמצעותם גוגל יתייחס לאתר ויקדם אותו בשורות החיפוש. השקעה בתוכן איכותי באתר, כמו גם בעיצוב שלו ובחווית המשתמש שבו תגרום לאתר להתקדם במנועי החיפוש.

למה כדאי להשקיע בקידום אורגני?

קידום אתרים אורגני SEO הוא שיווק לכל דבר ועניין והרי איזה עסק לא משקיע בשיווק שלו? בימים בהם הגוגל הוא מנוע החיפוש הרלוונטי ביותר והמקום שיכול לספק לכם לקוחות רבים, קידום אתרים הוא בגדר חובה. קידום אורגני מקצועי יכול לגרום לגולשים באינטרנט להפוך ללקוחות שלכם לקוחות רבים ולכן ההשקעה בו היא כדאית ומשתלמת. אנחנו בחברת BGO מדיה חיים ונושמים קידום אתרים ונשמח לצעוד עם האתר שלכם יד ביד עד שיגיע למעלה.

אז כמה עולה קידום אורגני?

העלויות של קידום אתרים אורגני משתנות בין חברה לקידום אתרים אחת לאחרת ובהתאם לפרמטרים שונים. פרסום באינטרנט הוא חלק בלתי נפרד מפרסום העסק שלכם ולכן מומלץ להקדיש לכך תקציב ראוי. קידום אתרים אורגני מתאים לעסקים גדולים וקטנים כאחד ומהווה פתרון שיווקי מוצלח במיוחד לאלו שאין להם את התקציב הדרוש כדי להשקיע בפרסום בכלי התקשורת הגדולים כמו רדיו, עיתונים וטלוויזיה.  ניתן לומר כי המחיר הוא זול יותר מאשר פרסום בכלים אלו. הוא ממוקד, רלוונטי ויעיל הרבה יותר.