זה יאפשר לאנשים להגיע אליכם דרך המרחב הוירטואלי, זה יגדיל את מאגר הלקוחות שלכם, יחזק את התדמית שלכם ויביא רק דברים טובים כך שתהיו רגועים שההשקעה הכספית שלכם תשתלם. אבל רגע לפני שאתם יושבים במשרד וסופרים את הרווחים שיגיעו בעקבות האתר החדש שלכם, חשוב שתדעו שזה לא קורה באופן אוטומטי. אמנם בניית אתר לעסק היא שלב חשוב והכרחי אבל כדי שהאתר ישיג את כל המטרות שבשמן הוקם דרוש קידום SEO. מה זה? איך עושים את זה? וכמה זמן וכסף זה ייקח לכם? הנה מידע שכדאי להכיר.
מה זה קידום אתרים SEO?
קידום אתרים SEO הוא כינוי למגוון פעולות שנועדו לקדם אתר אינטרנט במנועי החיפוש. SEO הם ראשי תיבות של Search Engine Optimization כאשר הכוונה היא לפעולות שמטרתן לעשות התאמה למנוע חיפוש מסוים. הפעולות יכללו פעולות טכניות כמו תיקון שגיאות, פעולות בקוד האתר, פתרון לתקלות ותכנון נכון של מבנה האתר. ההתמקדות העיקרית כיום בקידום SEO נוגעת למנוע החיפוש של גוגל שהוא המרכזי ובעל החשיבות הגדולה ביותר. גוגל משנה מעת לעת את הדרישות שלה כך שקידום אתרים אינו דבר חד פעמי אלא בהחלט משהו שיש לתחזק ולעשות באופן קבוע.
שיטות לקידום אתרים אורגני?
כשמדברים על
קידום אתרים SEO מדברים למעשה על קידום אורגני שאינו כרוך בתשלום למנוע החיפוש בכדי לקדם את האתר. החלק הראשון של הקידום יכלול שיטות מעולם ה-SEO בדומה לאלו שצוינו בסעיף הקודם. החלק השני בתחום הקידום האורגני יכלול כתיבת תוכן איכותי לאתר במטרה שגוגל יסרוק אותו היטב ויבין שמדובר באתר שכדאי לקדם. כיום ברור לכל מקדמי האתרים שתוכן הוא חלק בלתי נפרד ושבלעדיו המשימה היא כמעט בלתי אפשרית. אתר חייב להכיל תוכן איכותי שמתעדכן בתדירות מספקת וכן הוא חייב להיות מותאם לגלישה בנייד וללא שגיאות ותקלות. השילוב בין הדברים האלו הוא שיוביל את האתר לשורות החיפוש הגבוהות ואת העסק להצלחה.
מחירים של קידום אתרים אורגני וקמפיינים ממומנים בגוגל
מחירי קידום אתרים אינם אחידים ומשתנים מחברה לחברה, כמו גם בהתאם לחבילת הקידום שבחרתם. חשוב להבין כי
קידום אתר SEO לוקח זמן ולא מדובר במשהו שניתן למדוד בתוצאות מיידיות.
קידום ממומן, לעומת זאת, הוא משהו שאת תוצאותיו ניתן לראות מיד שכן תמורת תשלום לגוגל הוא יקדם אתכם לשורות החיפוש הגבוהות תחת הקטגוריה של "מודעות ממומנות". עלויות קידום אורגני תלויות בהיקף הקידום ובשכר שיגבה המקדם. עלויות קידום ממומן תלויות בתחרות שיש על הביטויים שאתם רוצים לקדם וכן בפרמטרים נוספים. כך או אחרת מדובר בעלויות הכרחיות ולא מומלץ לוותר על קידום האתר שלכם, באופן אורגני או ממומן. אתר לא מקודם עלול להישכח במעמקי הרשת ולא להשיג את התוצאות שעבורן הוקם.