איך אנחנו מביאים אתר לתוצאות הראשונות בגוגל?

מדובר ללא ספק בגביע הקדוש של עולם האינטרנט. הדבר שכולם רוצים לדעת לעשות

להתברג לתוצאות הראשונות של גוגל ולגרום לאתר שלך להיות כמה שיותר למעלה ככה שכמה שיותר אנשים יכנסו אליו וזה יתרום לעסק שלך? מתחילים...

קידום אתרים - סקירה

יש לכם עסק וכעת אתם מעוניינים לפתוח / פתחתם אתר עבורו? מעולה. זו דרך מצוינת ליצור טראפיק (השפעה/חשיפה) חזק יותר ולהפיץ את העסק לעוד קשת רחבה באוכלוסיה אשר ניזונה מהרשת. ראשית, אתם צריכים להבין כמה דברים - גוגל זהו האתר המוביל בעולם במנועי החיפוש. כל מילה שתחפשו שם, תניב מאות אלפי תוצאות ולפעמים מיליונים. בשביל להתברג לראש רשימת התוצאות ובשביל שהאתר שלכם לא ינחת לקרקעית או לדף השני והשלישי בגוגל, אתם תצטרכו לתת לאנשים שמבינים בתחום, לעשות בשבילכם את העבודה הקשה. אנשים שבאים מהעולם הזה, יודעים סודות אשר מוסתרים לרוב האוכלוסיה וישנם בודדים אשר מודעים אליהם. אל תחשבו שאתר אשר נמצא בראש רשימת התוצאות, נמצא כך סתם כי יש לו מזל. הוא נמצא שם כי יש מי שדואג לו ויודע בדיוק מה לעשות איתו. איזה מילים משפיעות ואיזה לא, איזה תוכן מושך קהל ואיזה מבריח, מה יוצר השפעה ואיך לשחק במגרש הביתי של גוגל בצורה הנכונה. לאדם הממוצע אין באמת הכלים לדחוף את אתרו כך סתם, כי הדבר דורש ניסיון טכנולוגי אינטרנטי רב עוצמה. בקיצור - תנו למומחים לעבוד בשבילכם.

שיטות נפוצות לקידום אתרים

ישנם המון דרכים בהן משתמשים האנשים אשר עוסקים בקידום אתרים. השיטות הן קודים שלא הרבה יודעים. ורק מי שעוסק בתחום ידע על מה מדובר. חשוב קודם הכל ליצור תוכן משפיע, איכותי, מושך, חזק, מסוגנן היטב ובעיקר חד כתער. זה הפקטור המרכזי באיך  לגרום לאתר שלכם להיות מונף מעלה בתוצאות החיפוש. שנית, ישנן שיטות אשר נסתרות מהעין או המוח הממוצע ולא גלויות לרבים. לדוגמה איזה מילים מרחיקות אתכם מראש הרשימה ואיזה מילים יגרמו לכם לקפוץ מעלה. המידע הנוסף שאנחנו מביאים איתנו, הוא מה לא לעשות כדי להסתבך עם גוגול ולגרום לחסימת האתר או הענשה כזו או אחרת. גוגל הוא מנוע חיפוש המורכב מ אלגוריתם מתוחכם אשר יודע לזהות זיופים, טכניקות אסורות, רמאויות, עבירה על הכללים ועוד. ישנו ארסנל עצום של עשה ואל תעשה בכל הקשור לפרסום אתר בגוגל. מספיק שעברתם על חוק אחד, כבר אז גוגל נכנס לפעולה ומעניש קשות את האתר אשר לא ציית לכללים.

מעקב ונתונים על מצב קידום האתר

כמו תינוק, עץ או בעל חיים,  גם האתר שלכם לא יגדל אם לא תמשיכו לטפל בו כראוי. גם אם האתר הגיע לראש רשימת התוצאות וצבר טראפיק חזק, הוא לא ישאר שם זמן רב אם לא תמשיכו לייעל אותו. בשביל זה אנחנו כאן. אנחנו משגיחים עליו כדי שישאר תמיד מעודכן ויהיה מפוצץ בתוכן משפיע וחדשני כל הזמן כדי למנוע התרסקות של האתר, לתוצאות התחתונות בגוגל. זה כולל פיקוח קפדני ועבודה יום יומית כדי להתחרות בכל מאות מיליוני המתחרים אשר גם מעוניינים להיות במקום הגבוה ביותר ברשימה. זו תחרות והיא די דומה לתהליך אבולוציוני - רק החזק שורד כאן.