איך להגיע למקום ראשון בגוגל?

להיות מקום ראשון זה תמיד כיף. להיות מקום ראשון בגוגל זה לא רק כיף זה גם שווה הרבה כסף!

זה מגדיל את תנועת הגולשים לאתר, זה מגדיל את מאגר הלקוחות הפוטנציאלים וזה מגביר את נוכחות המותג ברשת. כל אלו מתורגמים לרווחים כספיים ולכן בתור בעלי עסקים עם אתר אינטרנט אתם חייבים לדאוג שתהיו במקום הראשון. הכל טוב ויפה וזה בטח גם ברור ומובן לכם. עכשיו נשאלת השאלה איך לעזאזל עושים את זה? איך מובילים את העסק למקום הראשון? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. קידום אתרים הוא המומחיות שלנו ב- BGO מדיה ונשמח לתרום מהידע והניסיון שלנו גם לכם. הנה חלק מהפעולות שאנחנו עושים כדי לקדם את האתרים שלנו ולהוביל אותם אל הצלחה כלכלית ועסקית.

קידום אתרים אורגני

קידום אורגני הוא שם כולל לשלל פעולות שמבצעים במטרה להוביל את האתר לשורות החיפוש הראשונות בגוגל, אלו שאינן נכללות תחת הכותרת "מודעה". במסגרת קידום אתרים יש לדאוג לנוכחותו של תוכן איכותי באתר שלכם, תוכן שמותאם לסריקה של גוגל ולביטויי החיפוש הרלוונטים לתחום העיסוק שלכם. יש לדאוג לתדירות גבוהה של הכנסת תוכן לאתר שיהיה מעניין, מגוון ויצירתי. פרט לתוכן איכותי, יש לערוך אופטימיזציה של האתר ולדאוג שהוא יהיה ללא שגיאות, שיטען במהירות, שהמבנה שלו יהיה נכון וקריא, שהשירותים והמוצרים יהיו מסודרים בצורה מזמינה וכו'. בנוסף לאלו ישנן פעולות נוספות שיש לבצע באופן שוטף כדי לדאוג שגוגל יסרוק את האתר כראוי ויקדם אותו אל המקום הראשון בשורות החיפוש.

קמפיינים ממומנים בגוגל

בעוד קידום אורגני לוקח זמן והתוצאות שלו אמנם יעילות אך באות לידי ביטוי לאחר מספר חודשים, יש דרך קצרה ומהירה יותר להגיע אל המקום הראשון בגוגל. קוראים לזה קידום ממומן והכוונה היא לקמפיין אדוורדס שידאג להוביל את האתר שלכם לתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל תחת הכותרת "מודעה". במהלך הקמפיין נערוך מחקר מילות מפתח וניצור מודעות שיופיעו בהתאם למה שהגולשים מחפשים. התוצאות של קמפיין ממומן בגוגל יופיעו באופן מיידי ויוכלו להפיץ את בשורת העסק שלכם לכל מי שיחפש שירותים ומוצרים הקשורים אליו.

שיווק באינטרנט

העניין עם שיווק באינטרנט הוא שהוא נחשב ליעיל ואפקטיבי ושהעלויות שלו נחשבות לסבירות, גם לעסקים קטנים. בימים בהם כמעט ואין מי שגולש באינטרנט ומחפש דברים שהוא צריך, מדובר בדבר הכרחי. תקציב קידום אתרים הוא דבר נחוץ ולא ניתן לוותר עליו במסגרת התכנית השיווקית שלכם. כשאנחנו מדברים על שיווק באינטרנט אנחנו מדברים על קידום אתרים (אורגני וממומן), על קידום בפייסבוק, קידום ביוטיוב ושיווק ברשתות חברתיות נוספות. תנו לנו להוביל אתכם למעלה ולחשוב ביחד איתכם על תכנית שיווקית שמותאמת אישית לתקציב שלכם ולעסק שלכם.