איך מגיעים לתוצאות חיפוש ראשונות?

גם אם אתם לא מגדירים את עצמכם כאנשים תחרותיים יותר מידי, האתר שלכם צריך להיות בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל.

מעבר לכבוד וליוקרה, יש לכך משמעות כספית גדולה וככל שהאתר שלכם ימוקם גבוה יותר - כך אפשרויות הרווח שלכם גדולות יותר. המשוואה היא פשוטה: אנשים מחפשים שירות או מוצר מסוים בגוגל, כאשר לפי הסטטיסטיקות הם יפנו קודם כל לאתרים שממוקמים בשורות החיפוש הגבוהות. זה אומר שאם תהיו נוכחים שם הם יבחרו בכם, מה שיגדיל את ההכנות שלכם ויחזק את המותג שלכם. אז אחרי שהבנו את החשיבות של נוכחות אינטרנטית בתוצאות החיפוש הראשונות, הגיע הזמן להבין איך עושים את זה. צוות מומחי הקידום של BGO מדיה מסבירים איך מגיעים לשורות הראשונות בגוגל ואיך נשארים שם לאורך זמן.

קידום אתרים אורגני - הדרך הטובה ביותר להגדיל את הנוכחות האינטרנטית שלכם

השקעתם באתר מעוצב, עם חווית משתמש מדהימה, מערכת הפעלה מעולה והכל פועל מצוין. כל אלו חשובים אבל כל עוד האתר שלכם לא יגיע לכמה שיותר אנשים למעשה לא עשיתם שום דבר. בניית אתרים היא השלב הראשון כאשר מיד אחריו צריך להגיע השלב של קידום אתרים. קידום אורגני פירושו מגוון פעולות שנועדו לגרום לאתר שלכם להופיע בשורות החיפוש הראשונות בגוגל. ללא קידום אתרים יהיה קשה מאוד לעשות זאת, וכדאי לפנות לכך תקציב ראוי. כדי לקדם את האתר כמה שיותר גבוה יש להשקיע גם במבנה האתר, לדאוג שלא יהיו שגיאות, שהוא יהיה נוח לשימוש, שיהיה מעוצב, מתאים לגלישה גם בנייד, שיהיה מהיר ויעיל, ועוד. בנוסף לפעולות האלו יש לדאוג לכתיבת תוכן לאתר באופן שוטף. התוכן הוא זה שיתרום לטיפוס האתר וככל שהוא יהיה מדויק ונכון יותר, כך יגברו הסיכויים להצלחתנו במשימה.

התוכן הוא המלך! או לפחות אחד המרכיבים החשובים ביותר בקידום האתר שלכם

נהוג לומר ש"התוכן הוא המלך" כדי להמחיש את החשיבות העצומה שיש לו בקידום האתר שלכם. הכוונה היא שזה חייב להיות תוכן שמותאם לקידום אתרים, תוכן שנכתב בדיוק עבור המטרה הזו. גם אם אתם יודעים לכתוב ממש טוב ומכירים את העסק שלכם טוב מכולם, זה לא תמיד יספיק. כתיבת תוכן לקידום צריכה להיעשות על פי כללים מסוימים ובאופן שבאמת יתרום לקידום האתר שלכם. התוכן הוא המרכיב החשוב ביותר במשימה של הבאת האתר לשורות החיפוש הראשונות בגוגל וחייבים להתייחס אליו בהתאם.

קמפיינים ממומנים בגוגל - דרך נוספת להגיע לשורות החיפוש הראשונות בגוגל

בעוד קידום אורגני לוקח זמן ומצריך סבלנות, קידום אתרים ממומן הוא הדרך שלכם להגיע לשורות הראשונות במהירות וללא דיחוי. נכון שזוהי דרך "מלאכותית" שכן למרות שתגיעו לשם יהיה כתוב תחת האתר שלכם "מודעה", מה שיבהיר לכולם שמדובר בפרסומת וששילמתם כסף לגוגל כדי להיות שם. ועל אף זאת בחלק גדול מהמקרים זה יהיה כדאי ומשתלם להשקיע בכך, וזה בהחלט יכול לקדם אתכם מבחינה עסקית. שימו לב שגם קמפיינים ממומנים צריך לדעת איך לעשות ולא כל אחד יכול. צריך למפות באופן מדויק את מילות המפתח הרלוונטיות לעסק שלכם, צריך לחלק נכון את התקציב ולנסח באופן מדויק את המודעות. נשמח לעזור לכם לנהל קמפיין ממומן בגוגל בצורה יעילה ואפקטיבית שתתרום לנוכחות האינטרנטית שלכם ולהגדלת הרווחים שלכם.