בדיקת קידום אתר - הדגשים שתרצו לקבל

מכירים את ההנחיה שגם אם מרגישים בריאים לחלוטין צריך לעשות בדיקות דם ובדיקות תקופתיות אחת לחצי שנה? בדיוק כך עליכם לנהוג עם האתר שלכם.

גם אם אתם מרגישים שהכל עובד באופן תקין, כדאי לבדוק את זה. בדיקת קידום אתר, בדיוק כמו בדיקות בריאות תקופתיות, מקיימות מעין סקירה רוחבית שאמורה לתת תמונת מצב. במהלך הבדיקה הזו בוחנים את הפעילות הנוכחית של האתר כמו גם את הפוטנציאל הקיים בו ובודקים מה צריך לשמר ומה צריך לשפר. אז גם אם האתר שלכם נותן לכם את התפוקה הרצויה, אנחנו בהחלט ממליצים לבדוק אותו אחת לתקופה מסוימת. הנה כמה מהדגשים שבדיקה מעמיקה יכולים לתת

מצב האתר שלכם ביחס למתחרים שלכם

במקרים רבים בהם אנחנו מבצעים בדיקות קידום לאתרים קיימים אנחנו מגלים דבר מעניין במיוחד: בעלי האתר מדווחים לנו שהם בסך הכל מרוצים מפעילות האתר, אולם בפועל אנחנו מגלים שהמתחרים שלו משיגים תוצאות טובות בהרבה. אחד הדברים שבדיקת קידום אתרים עושה היא להעריך את המיקום ואת ההישגים של אתר ביחס למתחרים שלו. הנתונים האלו הם חשובים מאוד שכן הם מאפשרים לשנות את דפוסי הפעילות כדי להגדיל תוצאות ורווחים. באמצעות בדיקה של המתחרים ניתן גם לחדד ולדייק את קהל היעד שלכם, את מילות המפתח הרלוונטיות לכם ודברים נוספים.

נתונים טכניים על פעילות האתר שלכם

במהלך בדיקת קידום אתר ניתן לדלות נתונים טכניים משמעותיים ביותר להמשך: הכוונה היא לנתונים "יבשים" כמו למשל: אחוזי הנטישה באתר שלכם, מהירות הטעינה של הדפים, כמה אנשים היו ברגע מסוים באתר שלכם (ומה גרם להם להגיע באותו רגע), באיזה עמודים הם בילו הכי הרבה וכו'. הנתונים האלו מאפשרים לשפר או לשמר דברים באתר במטרה לשדרג את המיקום שלו בגוגל ואת התוצאות שהוא מביא בעקבות זאת.

תקלות ובעיות שניתן לתקן

דגש נוסף שצריך לדבר עליו הוא תקלות ובעיות באתר שלכם. חלק מהתפקיד של בדיקות קידום אתר הוא להציף תקלות שמפריעות לקידום האתר שלכם. זו יכולה להיות בעיה ברספונסיביות של האתר, בעיה במהירות טעינה, שגיאות ותקלות נוספות שאת רובן ניתן לתקן בקלות אך חשוב להכיר אותן. תקלות ושגיאות באתר הן אחד מהגורמים המפריעים ביותר לקידום האתר.