בונים אתר? קחו את הקידום בחשבון

סוף סוף הבנתם שאתם חייבים אתר לעסק שלכם. אנחנו לא כל-כך מבינים איך הסתדרתם בלעדיו עד עכשיו, אבל אנחנו ממש לא שופטים :) כל אחד בקצב שלו.

אנחנו בטוחים שההחלטה על בניית אתר לעסק תביא לכם תוצאות מצוינות. הנראות שלכם תגדל (יותר אנשים ידעו על העסק שלכם), כתוצאה מכך גם הרווחים שלכם יעלו, ותוכלו לתת שירותי יעיל ומקצועי יותר ללקוחות שלכם. אבל רגע לפני שאתם משאירים כמה אלפי שקלים אצל בונה אתרים, כדאי שתכירו את הנושא של קידום אתרים. לא מספיק לבנות אתר ולהעלות אותו לאוויר במטרה שהוא ישיג את התוצאות. בשביל זה תהיו חייבים לקדם אותו ולדאוג שהוא יגיע לקהל היעד שלכם. בניית אתר מותאם לקידום היא הכרחית והיא בהכרח תחסוך לכם זמן וכסף. מומחי BGO מדיה עם כמה דברים שחשוב לשים אליהם לב לפני שבונים את האתר.

תכנון מדוקדק של מבנה האתר

גם אם קידום האתר כרגע לא נמצא בתכניות שלכם, כדאי לתכנן את מבנה האתר באופן שמותאם לקידום. לא תוכלו לדעת מה יהיה בעתיד ומבנה שכזה יחסוך לכם זמן וכסף במידה ותרצו לקדם אותו בהמשך. מבנה אתר מותאם לקידום צריך לכלול כתובת URL בעלת מבנה נכון, תפריטי ניווט פשוטים, וחוויית משתמש טובה. על האתר להיות ברור ופשוט לגולשים שיוכלו לנווט בו בקלות ובהצלחה. מבנה שכזה ישפיע על הצלחת הקידום ולכן חשוב לשים דגש גדול בשלב התכנון.

עיצוב רספונסיבי מותאם לנייד

למרות שכיום כמעט לא ניתן למצוא אתרי אינטרנט שלא מותאמים לנייד, אנחנו מרגישים שאנחנו חייבים להדגיש את זה. גוגל לא יתעדף אתר שאינו רספונסיבי, כלומר שאינו מתאים לקריאה בנייד. הרוב הגדול של הגולשים עושים זאת דרך הטלפון הנייד ואתרים חייבים להיות רספונסיבי (בעלי עיצוב מותאם לנייד). מעצבי אתרים מקצועיים יודעים כיצד לתכנן עיצוב מדויק שיראה טוב ונכון גם במחשב וגם בטלפון הנייד.

כתיבת תוכן שיווקי מותאם לקידום

אחרי שדיברנו על מבנה האתר ועל העיצוב שלו, הגיע הזמן לדבר על התוכן. התוכן הוא אחד מהמרכיבים הבולטים שיכריעו את קידום האתר שלכם וחשוב שהוא יהיה מותאם לקידום. חשוב לכתוב תוכן שיווקי איכותי (!!!) שנוגע במילות המפתח הרלוונטיות לתחום שלכם. גוגל יודע היטב להבדיל בין תוכן איכותי לבין תוכן פשוט שנכתב רק כדי "שיהיה קצת תוכן". השקיעו בתוכן שלכם, דאגו שיהיה קריא, מעניין, שימשוך את הגולשים להישאר באתר שלכם. התוצאות לא יאחרו להגיע.