גורמים שנלקחים בחשבון בתהליכי SEO

קידום אתרים אורגני, או בשמו המקצועי SEO, נועד כדי להביא את האתר שלכם למקומות גבוהים בשורות החיפוש.

המקום הגבוה הוא לא עניין של כבוד ויוקרה, אלא עניין כלכלי לכל דבר ועניין. אתרים מקודמים נהנים מגולשים רבים יותר וכתוצאה מכך גם מהגדלת מאגר הלקוחות ובהתאמה גם מהגדלת הרווחים. קידום אורגני הוא תורה שלמה הכוללת סעיפים רבים ולא משהו שאפשר לעשות או ללמוד "על רגל אחת". ולמרות זאת, מומחי קידום אתרים שלנו עומדים לחלוק איתכם כמה דגשים חשובים. בואו נתחיל:

"לא זבנג וגמרנו" - בשביל תוצאות ב-SEO צריך סבלנות

חשוב להבין שקידום אורגני הוא תהליך מתמשך. לא מדובר כאן על פרסומת בטלוויזיה שברגע שהיא עולה לאוויר היא כבר אמורה להביא תוצאות. כאן יש תהליך שמתחיל במחקר מקיף על האתר, ממשיך ביצירת תכנית קידום ולמעשה לא מסתיים אף פעם. התוצאות מקידום אורגני יגיעו רק לאחר פרק זמן ממוצע של 3 חודשים כך שאם אתם זקוקים לתוצאות מידיות, כדאי לשקול פרסום בפלטפורמות נוספות במקביל. ולמרות שזה לוקח זמן, הסבלנות משתלמת! קידום אורגני מוצלח יכול להביא לכם תוצאות מעולות לעסק.

צריך להקדיש לקידום אורגני תקציב ראוי

רבים שואלים אותנו: "מהו התקציב האידיאלי לקידום אורגני?", אך האמת היא שאין לנו תשובה חד משמעית לעניין. קביעת התקציב צריכה להיות מותאמת לאפשרויות הכלכליות שלכם, לגודל העסק שלכם, לאמצעי הפרסום האחרים שלכם ולגורמים נוספים. ההמלצה שלנו היא להשאיר נתח מכובד מתקציב הפרסום לקידום אורגני בגוגל. בתקופה בה רוב הלקוחות הפוטנציאלים שלכם נמצאים באינטרנט, אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לא להיות שם.

המתחרים הם חלק בלתי נפרד ביצירת תכנית SEO

כל תכנית קידום אתרים אורגני צריכה לכלול מחקר מקיף אודות המתחרים שלכם. מכירים את המשפט "דע את האויב?" אז בענייני SEO יש לכך משמעות נרחבת יותר. הכרות עם המתחרים שלכם תוכל לספק לנו מידע רב שיעזור לנו ליצור תכנית קידום חכמה ויעילה. נוכל לדעת איזה תקציב כדאי להשקיע, מהן מילות המפתח שכדאי להתמקד בהן, איזה תוכן כדאי להכניס לאתר וכו'. מתחרים הם גורם שחובה לקחת בחשבון במהלך קידום אורגני ורק כך ניתן להשיג תוצאות יעילות.