דברים שכדאי לקחת בחשבון בקידום אתר ב 2021

שנת 2021 הולכת להביא איתה שינויים גדולים בתחום של קידום אתרים. נדמה שזו הולכת להיות שנה חשובה מאוד בתחום של פרסום באינטרנט ואם אתם בעלי אתר אינטרנט, כדאי שתקראו את השורות הבאות.

שלא יהיה מקודם לא יביא תועלת לעסק ולמעשה לא יהיה שווה דבר. אלא שלא מספיק להשקיע בקידום אתרים ויש צורך גם בקידום אתרים טוב ומוצלח כדי להשיג את התוצאות הרצויות. התחום של קידום אתרי אינטרנט הוא דינאמי ומשתנה מרגע לרגע ומה שהיה נכון בעבר לא נכון עכשיו. אז מה צופה לנו 2021 בתחום? הנה כמה דברים שכדאי להכיר.

אתר שלא יותאם לגלישה בנייד ייעלם מעל פני הרשת

שנת 2021 הולכת לשים סוף לאתרים שלא מותאמים לגלישה במובייל. זה לא שעד עכשיו המצב שלהם היה טוב כמו שעוד היה להם צ'אנס קטן לשרוד והשנה הוא ייעלם לחלוטין. אין הרבה אתרים שלא עשו מעבר למובייל אבל יש הרבה אתרים שלא עשו אותו בצורה מוצלחת. אתר מותאם לגלישה במובייל הוא הכרחי לטובת קידומו ובלי זה אין סיכוי להצליח במשימה. אחוז גבוה ביותר מהגולשים עושים זאת דרך מכשירי הסלולר ולא דרך המחשב, ולכן אין יותר אפשרות להחזיק אתר שלא מותאם לגלישה בנייד.

תוכן איכותי ומגוון שכולל גם טקסט וגם תמונות הוא בגדר חובה

דבר נוסף שיש לשים אליו לב הוא מה יש באתר שלכם. כדי לקדם אותו באינטרנט הוא חייב לכלול תוכן איכותי, רלוונטי ומגוון. לא מספיקים טקסטים (טובים ככל שיהיו) וזה חייב להיות שילוב בין טקסים לתמונות ואמצעים וויזואליים אחרים. לחוויית המשתמש בשנת 2021 תהיה חלק מרכזי יותר בהצלחת האתר והיא חייבת להיות מתקדמת ומותאמת לאתר ולקהל היעד שלכם. חווית המשתמש היא זו שתקבע כמה זמן הגולשים יישארו באתר שלכם, אילו פעולות (אם בכלל) הם יבצעו בו, מה שישפיע על הרלוונטיות של האתר ועל אפשרויות הקידום שלו. הקפידו לעדכן באתר תוכן איכותי מדויק וכמובן להקפיד על אופטימיזציה, תיקון שגיאות באתר וכל הצעדים הטכניים שיובילו להצלחתו.

התאימו את האתר לקהל היעד שלכם - כך תשיגו את התוצאות הטובות ביותר

פעולות קידום אתרים חייבות ללכת ביד ביד עם פילוח נכון של קהל היעד שלכם. לפני שניגשים ליצירת אסטרטגיית קידום ישנה חובה לפלח את הצרכים של קהל היעד, את ההתנהגות האינטרנטית שלו, את הדברים שהוא מחפש ואת הדברים שמעניינים אותו. רק לאחר פילוח מדויק ניתן להתאים את האתר ואת פעולות הקידום אליו בצורה מושלמת. נדמה כי השנה תהיה חשיבות מכרעת להבנה של קהל היעד כדי להצליח בהשגת התוצאות הטובות ביותר.