ההבדלים הבולטים בין תנועה אורגנית לממומנת

בתור בעלי אתרים אתם צריכים לשאוף שתהיה תנועת גולשים גדולה באתר שלכם. תנועה באתר תורמת לקידום שלו ובאופן ישיר היא תורמת להגדלת הרווחים ומאגר הלקוחות שלכם.

תנועה באתר תורמת לקידום שלו ובאופן ישיר היא תורמת להגדלת הרווחים ומאגר הלקוחות שלכם. המאמצים להבאת גולשים לאתר כוללים בדרך כלל פעולות של קידום אתרים אורגני או קידום ממומן. שני התחומים האלו יכולים להביא גולשים לאתר שלכם אך חשוב להבין שיש הבדלים גדולים בין התנועה האורגנית לזו הממומנת . הנה כמה דברים שכדאי לדעת

תנועה אורגנית - תנועה איכותית שיכולה להביא תוצאות משמעותיות

כשאנחנו מדברים על תנועת אורגנית אנחנו מדברים על תנועה של גולשים שחיפשו דבר מסוים והאמינו שימצאו אותו באתר שלכם. זו תנועה שמגיעה ממנועי החיפוש והיא תוצר של קידום אורגני יעיל ומדויק. ברוב המקרים כאשר גולשים יגיעו באופן כזה לאתר שלכם, הם יכולים להפוך בקלות רבה יותר ללקוחות שלכם. תפקידו של קידום אתרים אורגני הוא לדאוג שהאתר שלנו יופיע כמה שיותר גבוה בשורות החיפוש במילים הרלוונטיות לתחום העיסוק שלנו. כך נוכל להביא לאתר שלנו תנועה איכותית שתתרום לעלייתו.

תנועה ממומנת - חשובה למטרות ספציפיות

למרות שתנועה אורגנית נחשבת לאיכותית יותר, גם לתנועה ממומנת יש יתרונות. מדובר על תנועה שמגיעה כתוצאה מקמפיינים ממומנים, כלומר אנחנו נשלם כסף כדי לבלוט בגוגל. ברמת העיקרון זו תנועה פחות איכותית כיוון שמדובר על גולשים שראו אותנו בגלל התקציב ששמנו ולא בהכרח בגלל שהאמינו שאנחנו רלוונטיים לגביהם. יחד עם זאת, במקרים בהם רוצים להגדיל את חשיפת האתר שלנו לקידום ממומן יש יעילות רבה. תנועה ממומנת תיצור עבורנו חשיפה משמעותית שיכולה להוביל למטרות נוספות ולכן לא כדאי לוותר עליה.

אז איזו תנועה עדיפה לנו יותר? התשובה כאן

אחרי שדיברנו על ההבדלים בין תנועה אורגנית לתנועה ממומנת אתם בטח שואלים (ובצדק) מה עדיף לנו יותר? ובכן, אין תשובה חד משמעית לשאלה הזו וצריך לבחון כל מקרה לגופו. יהיו אתרים שיהיה להם שווה להשקיע את כל התקציב על קידום אורגני כי קידום ממומן לא יהיה יעיל עבורם, ויהיו מקרים שזה יהיה הפוך. כדי לדעת מה עדיף יותר מומלץ להתייעץ עם מומחי קידום אתרים שיערכו מחקר מקיף על האתר שלכם, על המתחרים שלכם ועל פרמטרים נוספים. לאחר מכן הם ידעו להתאים לכם את חבילת הקידום המדויקת והנכונה עבורכם.