הופעה בתוצאות החיפוש הראשונות

לתפוס את המקום הראשון בגוגל זה לא רק טוב לאגו, זה גם טוב לעסקים

כמובן שאנחנו לא מזלזלים בכבוד וביוקרה שיש במעמד, אבל צריך להתייחס לדברים הנוספים המתלווים אליו. הופעה בתוצאות החיפוש הראשונות מובילה לתנועה גדולה לאתר שלנו. תנועת גולשים רבה משמעותה לידים רבים יותר שיבשרו גם על הגדלת רווחים או חיזוק המותג, שאלו הן המטרות שבשמן בנינו את האתר שלנו. זה לא סוד שהגולשים הפוטנציאלים שלנו יעדיפו להיכנס לאתרים שמופיעים כמה שיותר גבוה במנוע החיפוש. זה אומר שגם אם ממש השתדלנו והצלחנו להגיע לאתר מאמצים רבים לעמוד שלישי בגוגל, אין לכך חשיבות גדולה מידי. אז איך מגיעים לעמוד הראשון בגוגל? איך מזניקים את האתר שלנו כדי שיופיע כמה שיותר מהר בתוצאות החיפוש הראשונות? הנה כמה דרכים חכמות וכמובן שבדיוק בשביל זה אנחנו כאן. קידום אתרים הוא המומחיות שלנו ב-BGO מדיה ונשמח לטפס גבוה ביחד איתכם.

תוכן איכותי באתר

התחרות על המקומות הראשונים בגוגל היא קשה ומאתגרת, וגם אם נדמה לכם שאתם עוסקים בתחום שאינו כל-כך תחרותי, תגלו שבגוגל המצב אחר לגמרי. כתיבת תוכן לאתרים היא בין הדברים המשפיעים ביותר על מיקום האתר במנוע החיפוש. אם פעם מספיק היה למלא את האתר במילים ובתמונות, הרי שכיום זה לא יעזור לכם יותר מידי. גוגל מחפש אתרים עם תוכן איכותי וטקסטים שנכתבו לשם הקריאה ולא רק לשם קידום האתר. כדי ליצור תוכן כזה נערוך מחקר מילות מפתח ונבדוק מהן המילים המחופשות ביותר בהתאם לעולם התוכן הספציפי שלנו.  נקפיד שכל מילה באתר תיברר בקפידה ותהיה מותאמת מצד אחד לקידום אתרים ומהצד השני תהיה איכותית ומעניינת. זוהי אינה משימה פשוטה בהכרח אך אם נקפיד עליה נראה תוצאות אמיתיות ומשמעותיות.

מהירות האתר והתאמתו לגלישה במובייל

דבר נוסף שישפיע על מיקום האתר בגוגל הוא המהירות שלו והאופן בו הוא מותאם לגלישה בנייד. כשגוגל מחליט איזה אתר יופיע איפה הוא בהחלט מסתכל על פרמטרים אלו ולכן עלינו להקפיד על כך. אתר שההעלאה שלו תהיה איטית והגלישה בו תהיה מעיקה ומסורבלת, לא יוכל להופיע בתוצאות החיפוש הראשונות וכך גם אתר שמתאים רק לגלישה דרך המחשב. כיום אחוז גבוה ביותר של הגולשים צורך את התוכן דרך הנייד ואסור לנו לוותר על התאמת האתר למובייל.

טיפול שוטף באתר אינטרנט

אתרי אינטרנט הם ה"בייבי" שלנו ועלינו לדאוג להם בכל רגע נתון. זה אומר שגם אם הגענו בהצלחה לעמוד הראשון בגוגל, עלינו לפעול כל הזמן כדי לשמור עליו. חשוב לזכור שגוגל מבצע כל הזמן סריקת אתרים ואנחנו מוכרחים לעדכן את האתר שלנו באופן שוטף. מחקר וניתוח מילות מפתח הוא משהו שצריך להיעשות כל העת, כמו גם בחינת הממשק וחוויית המשתמש. בנוסף לכך, עלינו לדאוג להכניס לאתר כל הזמן תוכן איכותי מגוון, יצירתי ובעל ערך. טיפול שוטף באתר הוא הדרך שלנו גם לשמור על ההישגים שהגענו אליהם וגם לקדם אותו גבוה ככל הניתן. למרות שמדובר בפעולות שעולות כסף, ההשקעה הכספית יכולה להחזיר את עצמה ולכן היא כדאית ומשתלמת.