החסרונות בלהיות ראשון בתוצאות חיפוש

נכון שתמיד אמרו לכם שהכי טוב בשביל האתר שלכם זה להיות במקום הראשון בגוגל. אמרו לכם שזה יביא עוד לקוחות, שזה יגדיל את הרווחים ושכך תוכלו להביס את כל המתחרים שלכם. זה לא שאנחנו חולקים חלילה על מה שאמרו לכם, אנחנו דווקא לגמרי מסכימים.

שאנחנו חושבים שבנוסף לכל היתרונות שציינו יש גם כמה חסרונות שכרוכים בלהיות מקום ראשון בתוצאות החיפוש בגוגל. אבל לפני שאתם דואגים ושוקלים מחדש את הקידום האורגני, נציין שלכל חיסרון יש פיתרון ושאם תקפידו לנהל את הדברים במקצועיות, תוכלו ליהנות מיתרונות הקידום האורגני מבלי להיפגע.

לפעמים העלויות גבוהות במיוחד

קידום אורגני כרוך בעבודה קשה כאשר התוצאות מתחילות להגיע רק לאחר פרק זמן של חצי שנה בממוצע. זה אומר שבהתחלה "תשרפו" כסף גם בלי לראות תוצאות, אבל זה חלק בלתי נפרד מהעניין. כשזה נוגע לעסקים קטנים, שהמתחרים שלהם הם עסקים גדולים במיוחד (חנויות בגדים למשל), ההגעה למקום הראשון תצריך הרבה מאוד עבודה והעלויות יכולות להיות גבוהות במיוחד. במקרים כאלה לא תמיד כדאי לשאוף למקום הראשון ולפעמים מטרות אחרות יהיו ריאליות ונכונות יותר.

אי אפשר לנוח על זרי הדפנה - מקום ראשון בגוגל דורש תחזוקה שוטפת!

חשוב להבהיר שכשמגיעים למקום הראשון בגוגל, אי אפשר לעצור ולנוח! אחרי שכבר הגעתם למקום הראשון תצטרכו לעבוד קשה מאוד כדי לשמור עליו. תצטרכו לבצע באופן שוטף את כל פעילויות הקידום האורגני המקובלות ותצטרכו להשקיע הרבה זמן ומאמץ באתר. הדרך מהמקום הראשון בגוגל למקומות הנמוכים היא קצרה במיוחד ומספיקים שבועיים שבהם לא תעבדו על האתר, בשביל שתאבדו את המקום הראשון. אז כן, למרות שהמקום הראשון בגוגל מביא איתו כבוד ותוצאות כלכליות, הוא דורש הרבה מאוד עבודה כדי לשמור עליו. האם אתם מוכנים לזה?

צריך לעבוד קשה בכל החזיתות

להיות במקום הראשון בגוגל זה מחייב להיות מעולה גם בשאר המקומות. מה הכוונה? אם יש לכם חנות אינטרנטית והאתר שלכם במקום הראשון, זה אומר שאתם חייבים שתמיד יהיה מלאי זמין ושהאתר תמיד יעבוד באופן תקין. אם מדובר על שירות שאתם נותנים, אתם חייבים שהוא יהיה טוב ומוצלח בדיוק כמו האתר שלכם. לא יכול להיות פער בין האתר שלכם, שהגיע למקום הראשון, לבין הסחורה שאתם מספקים בפועל. האם זה חיסרון? לא בהכרח. זה רק אומר שתצטרכו לעבוד קשה כדי להיות טובים בכל המקומות ולא רק באתר שלכם...