טכניקות בדוקות של קידום אתרים

קידום אתרים הוא הדרך לעשות את זה ובשורות הבאות נציע טכניקות שיעזרו לכם במשימה

אז יש לכם אתר אינטרנט לעסק שלכם. השקעתם בו מאמץ וכסף, דאגתם לתמונות הכי טובות, למערכת הפעלה מתקדמת, ווידאתם שהוא מתאים גם לגלישה בנייד ובאופן כללי אתם מתייחסים אליו כמו לעוד ילד במשפחה. אם כך אתם בטח רוצים שגם הוא יתקדם ויתפתח או בקיצור שיגיע לעמוד הראשון בגוגל ולשורות החיפוש הגבוהות ביותר.

אופטימיזציה של האתר

למה אנחנו מתכוונים כשאנחנו אומרים אופטימיזציה? ובכן לכל הפעולות שנועדו להפוך את האתר שלכם למושלם מבחינה טכנית. הכוונה היא לתיקון של כל השגיאות שצצות מעת לעת, לדאוג למערכת הפעלה מתקדמת ונכונה שתיצור אתר מהיר ונוח לשימוש, לוודא שכל הדפים באתר עובדים כראוי ושהגלישה בו נוחה ונעימה. מעבר לזה שיש לכך חשיבות עבור הגולשים והלקוחות הפוטנציאלים שלכם, יש לכך חשיבות מבחינת קידום האתר. אופטימיזציה היא טכניקה בדוקה ומוכחת שמסייעת לקידום האתר.

תוכן איכותי ומגוון שמתאים לקהל היעד שלכם

קצת קשה לדבר על שיטות של קידום אורגני בלי לדבר על תוכן איכותי. הכוונה היא למעשה לכל מה שהאתר שלכם מכיל: טקסטים שיווקיים, תמונות, סרטונים וכל דבר אחר שמוצג בו. כדי לקדם את האתר עליכם לדאוג לעדכון תוכן בתדירות גבוהה ומספקת ועליכם להקפיד שיהיה זה תוכן איכותי שמותאם למילות החיפוש הרלוונטיות לתחום העיסוק שלכם. מחקר מילות מפתח יעזור לכם להבין טוב יותר באיזה נושאים התוכן צריך להתמקד כדי שהאתר יתקדם ויגיע אל קהל היעד הרלוונטי שלכם. כמובן שלפני כן עליכם להגדיר במדויק את הקהל שלכם ולאפיין אותו מבחינת: צרכים, תחומי עניין, התנהגות אינטרנטית ועוד.

יצירת חוויית משתמש מושלמת באתר

התחום של חווית משתמש (UX) הוא תחום שהולך וצובר תאוצה ומקום מרכזי ביותר בקידום אתרים. הכוונה היא בגדול לחוויה שעובר הגולש באתר שלכם. האם האתר מאורגן ומסודר נכון? האם הוא מניע לפעולה? האם הוא מעוצב באופן מזמין? האם הכפתורים והלחצנים בו מסודרים באופן הגיוני? האם השימוש בו פשוט וקל? עליכם לתת את הדעת על כל השאלות האלו (ואחרות) ולהגיע למצב האידאלי שחוויית המשתמש באתר שלכם היא מושלמת. זה מה שישאיר את הגולשים כמה שיותר זמן, וזה מה שיכריע את הצלחת הקידום. חווית משתמש היא משהו שמתכננים טרם הקמת האתר אך גם אם יש לכם אתר קיים ישנן דרכים לשפר ולדייק את חווית המשתמש בו.