מהירות טעינת אתר וההשפעה שלה על מיקום בחיפושים

גם למהירות הטעינה יש השפעה על המיקום ואם האתר שלכם לא מצטיין בזה כדאי לעבוד על זה במהרה. צוות המקדמים שלנו מסביר

כמה זמן לוקח לאתר שלכם להיטען במלואו? האם מדובר על שניות בודדות או שזה משהו שעשוי לקחת קצת זמן? אנחנו שואלים אתכם את השאלה הזו כי אי אפשר לדבר על קידום אתרים בלי לדבר על מהירות טעינת האתר שלכם. קידום אתרים הוא כבר מזמן לא רק תוכן. קידום אתרים הוא מכלול שלם שכל חלק וחלק בו יקבע את מיקומו בתוצאות החיפוש של GOOGLE.

הקשר בין מהירות הטעינה של האתר לבין הקידום שלו

בעידן שבו יש כל-כך הרבה אתרים וכל-כך הרבה אפשרויות, מהירות היא דבר הכרחי. אם הגולשים ייכנסו לאתר שלכם והוא לא ייטען בתוך 3 שניות אתם תאבדו אותם לטובת אתר אחר. בעידן הדיגיטלי אין זמן מיותר לבזבז וברגע שאתר אחד לא עובד עוברים מידית לאתר אחר. ברגע שהגולשים עוברים זה נקרא "נטישת גולשים" ויש לה השפעה מכרעת על קידום האתר. אחוזי נטישה גבוהים "יסמנו" את האתר שלכם לרעה, מה שישפיע ישירות על המיקום שלו. בנוסף לכך, גוגל קבע שמהירות טעינה היא חלק מהפרמטרים לקידום (גם ללא קשר לאחוזי נטישה), כאשר אתרים שנטענים מהר ייהנו ממיקומים גבוהים יותר (בשילוב עם פרמטרים נוספים כמובן).

איך משפרים מהירות טעינת אתר?

אחרי שהבנו כי מהירות טעינת האתר יש השפעה ישירה על מיקומו, צריך לפעול לשיפור המהירות. איך עושים את זה? מדובר בשורה של פעילות שמקדם האתר או בונה האתר יכול לעשות. ישנם תוספים שונים שגורמים לטעינה מהירה יותר, הקטנת נפח תמונות, דחיסת קבצים ופעולות נוספות שמביאות לטעינה מהירה. שאלו את מקדם האתרים שלכם! תוכן הוא חשוב, חווית משתמש חשובה גם היא אבל למהירות טעינת האתר שלכם יש השפעה ישירה על הדירוג שלו בגוגל.

לא רק במחשב! מהירות הטעינה חשובה בכל אמצעי

חשוב להבין שגוגל מדרג אתרים לפי מכלול של פרמטרים ולא דבר אחר בלבד. יכול להיות אתר עם תוכן איכותי ומצוין אך הטעינה שלו איטית וזה ישפיע ישירות על המיקום. כשנעסוק בשיפור ביצועי טעינה של האתר שלנו נעשה את זה בכל אמצעי: מחשבים, מובייל, אייפדים וטאבלטים וכו'. מהירות הטעינה צריכה להיות מספקת בכל מקום . לא מרוצים מהמיקום שלכם? בדקו קודם כל את מהירות הטעינה של האתר. יכול להיות שתופתעו מהתוצאות.