מומחה קידום - מה הופך מקדם אתרים למומחה

שלא כמו רופאים או מורים, כדי לקדם אתרים אין צורך בתעודה או בהסמכה מיוחדת. כל אחד יכול לקדם אתרים וכל אחד יכול להעיד על עצמו או להציג את עצמו כמקדם אתרים

לצערנו השוק הפרוץ מוביל לכך שלא מעט מקדמי אתרים לא ממש מוצלחים פועלים ומבזבזים ללקוחות שלהם גם זמן וגם כסף. אז איך יודעים שמומחה לקידום אתרים הוא אכן כזה ולא רק אומר על עצמו שהוא כזה? צוות "קידום אתר" עם כמה טיפים לבחירת המקדם הבא שלכם.

ניסיון והצלחות מוכחות

הדבר הראשון שכדאי לבדוק כשבוחרים מקדם הוא את הניסיון שלו. אל תתביישו לבקש לראות מעין "תיק עבודות", כלומר אתרים שקודמו תחת ידיו. בקשו לשמוע על התהליך שהם עברו ואל תחששו לבקש לראות סיפורי הצלחה. מקדם אתרים טוב הוא מקדם שמעודכן בכל שיטות הקידום והשינויים של גוגל (ויש לא מעט כאלה),  מקדם שעוסק בתחום כבר זמן רב ובעל ניסיון בקידום של מגוון רחב של סוגי אתרים, כולל ניסיון בקידום אתר דומה לשלכם.

הבנה מקצועית והימנעות מהבטחות ללא כיסוי

מקדם אתרים מומחה לעולם לא יבטיח לכם הבטחות חסרות סיכוי בסגנון: "בתוך שבוע האתר שלכם מקום ראשון בגוגל". קודם כל תהליך של קידום אתרים הוא תהליך שלוקח זמן ולא משהו שאפשר לעשות בתוך שבוע בלבד. דבר שני, אף מקדם לא יוכל להתחייב עבורכם על תוצאה סופית. הוא יוכל להתחייב על ניסיון עיקש ועל עבודה מאומצת, אך את התוצאה הסופית קשה לשער באופן מדויק. מעבר לה, חשוב לבדוק שהמקדם הוא בעל הבנה מקצועית רחבה גם בתוכן איכותי, גם בתכנות, גם בבניית אתרים ובכל מה שדרוש כדי ליצור קידום אפקטיבי ויעיל של האתר שלכם.

שירותיות, זמינות, נכונות לשיתוף פעולה

חשוב לזכור שתהליך של קידום אתר כרוך בשיתוף פעולה בין מקדם האתר לבין בעל האתר. רק שיתוף פעולה פורה ישיג את התוצאות הטובות וחשוב לוודא שהמקדם שלכם בעל זמינות ופניות עבורכם. כמובן שלא תהיו הלקוחות היחידים של אותו מקדם, אבל כן חשוב שהוא יהיה פנוי עבורכם לשאלות, תהיות , רעיונות וכל מה שעולה על דעתכם.