עמוד ראשון בתוצאות חיפוש

אם גם אתם חולמים שהאתר שלכם יהיה בעמוד הראשון בגוגל ויעקוף את כל המתחרים, תדעו שזה לגמרי אפשרי. גם אם רק אתמול האתר עלה לאוויר, וגם אם הוא קיים שנים ומדשדש בין העמוד ברביעי לחמישי, זה אפשרי.

גם אם ניסיתם הכל ושילמתם אלפי שקלים לחברת קידום אתרים, ואתם כבר לא מאמינים שזה יקרה - אל תפסיקו לחלום! רק שימו לב שבנוסף לחלומות  אתם גם עושים משהו בשביל שזה יקרה, או נותנים למישהו מקצועי לדאוג לזה. עם עבודה קשה וסבלנות זה בהחלט יכול לקרות וכל מה שצריך בשביל זה הוא אסטרגיית קידום אתרים מדויקת עבורכם. מומחי BGO מדיה מסבירים.

קידום אתרים שמותאם אליכם באופן אישי

העניין עם קידום אתרים הוא שמה שמתאים לאתר אחד לא יתאים לאחר. בדיוק כמו טיפול רפואי, אין דרך אחת שנכונה לכולם וצריך להתאים לכל אתר את התכנית הנכונה לו. אנחנו ב-BGO מדיה מאמינים ביצירת אסטרטגיה לקידום אתר בהתאמה אישית. כשאנחנו מתחילים לעבוד עם אתר חדש אנחנו חוקרים אותו לאורכו ולרוחבו, בודקים את קהל היעד הרלוונטי עבורו, עורכים מחקר מילות מפתח, בוחנים את מבנה האתר, ובודקים מה ניתן לשפר כדי לקדם אותו בשורות החיפוש בגוגל. כמובן שאנחנו יוצרים גם אסטרגית תוכן מותאמת אישית במטרה להוביל את האתר למקומות הגבוהים בגוגל.

השקיעו בקידום אורגני מדויק והתוצאות לא יאחרו להגיע

בכל מה שקשור לתחום קידום אתרים אורגני אין חוכמות ואין קיצורי דרך. מי שמשקיע מגיע לתוצאות! התוצאות לא יהיו בתוך יום או יומיים ובהחלט דרושה סבלנות כדי לראות אותם. קידום אורגני הוא לא קסם והוא לא קורה ברגע. כדי לראות את התוצאות צריך לעבוד קשה ונכון , ואז זה יקרה. משך הזמן להשגת התוצאות משתנה ממקרה למקרה אך חשוב לזכור שגם אחרי שהגעתם למקום הראשון (או למקום טוב אחר), אסור "לנוח על זרי הדפנה" וצריך לתחזק את העבודה כל הזמן.

עמוד ראשון בגוגל זה לא רק כבוד

אנחנו יודעים שלהיות עמוד ראשון בגוגל מעניק הרבה כבוד ויוקרה, אבל זה לא רק זה וחשוב להבין את זה. עם כל הכבוד שבדבר (ויש כבוד!), הגעה למקום הראשון מורגשת גם בכיס שלכם. אתרים שמגיעים גבוה נהנים מכניסות רבות, מהגדלת מאגר הלקוחות שלכם ובאופן ישיר גם מהגדלת הרווחים. בגלל זה שווה והכרחי להשקיע בקידום אורגני איכותי כי התוצאות יורגשו בכל פרמטר בעסק שלכם.