קידום אתרים לפי איזורים

אם יש לכם חנות בכפר סבא כנראה שבחיים לא הייתם חושבים לשלם על פרסומת במקומון של אילת. הרי לא רבים מתושבי אילת יגיעו לכפר סבא ובטח שלא רבים מהם יחפשו דווקא את החנות שלכם.

זה יהיה בזבוז כסף משווע על פרסום לא אפקטיבי בעליל. מה שתיארנו כאן נשמע לכאורה ברור ומובן, אלא שכשזה נוגע לפרסום באינטרנט רבים מבצעים פרסום שכזה ומבזבזים את כספם לשווא. לכל מי שתהה אם ניתן לבצע קידום אתרים באינטרנט לפי איזור גיאוגרפי, אז התשובה היא בהחלט כן! ולא רק שניתן לעשות את זה, זה גם ממש רצוי כדי שהפרסום יהיה יעיל ויגיע אל גולשים שהם באמת לקוחות פוטנציאלים שלכם. הנה כל הפרטים

קידום אתרים אורגני לפי מיקום בארץ

קידום אתרים אורגני נחשב לקידום יעיל במיוחד שיכול לשרת עסקים בצורה טובה. גם בקידום אורגני נהוג לשים דגש על קידום אתרים על פי איזור גיאוגרפי וכך למקסם את יעילות הפרסום. אחת הדרכים הטובות לעשות זאת היא על ידי שימוש במילות מפתח שהגולשים שלכם עשויים לחפש. כך למשל אם אתם מקדמים חנות פרחים באשדוד ניתן יהיה להכניס תוכן שכולל ביטויים כמו : "חנות פרחים באשדוד", "זרי פרחים באשדוד" וכך להגדיל את הסיכויים שהאתר שלכם יגיע לתושבי האיזור שמחפשים פרחים. חשוב מאוד להכניס את הביטויים בצורה אלגנטית וחכמה ולא "להציף" את האתר בתוכן לא איכותי ולא רלוונטי. גוגל יזהה את זה באופן מיידי ועשוי לפגוע במאמצי הקידום שלכם. קידום אורגני לפי מיקום בארץ הוא משימה מאתגרת שיש להשאיר למומחים בכך אחרת ניתן להשיג את התוצאה ההפוכה מזו הרצויה.

טירגוט גיאוגרפי בקידום בגוגל

הדרך שציינו בסעיף הקודם היא דרך אחת לטרגט את הקהל שלכם לפי מיקומו בארץ. טירגוט גיאורפי יהיה נכון רק במקרה בו השירות או המוצר שאתם רוצים למכור רלוונטי רק עבור תושבי איזור מסוים. כיום לרוב העסקים ישנן חנויות און ליין ובמקרים אלו קידום לפי איזורים יהיה פחות רלוונטי ואפילו עשוי לצמצם את ההגעה ללקוחות פוטנציאלים שלכם. התייעצו עם מקדם האתרים שלכם ובדקו האם טירגוט גיאוגרפי יהיה נכון במקרה שלכם.

קידום ממומן בגוגל על פי איזור גיאוגרפי

כשמתכננים קידום ממומן בגוגל אחד הדברים החשובים שצריך לעשות הוא טירגוט גיאוגרפי. כמובן שגם במקרה הזה חשוב לבחון היטב האם המוצר או השירות שאתם מנסים לקדם תקף רק לאזורים מסוימים. במידה וכן ישנה אפשרות טירגוט גיאוגרפי בקידום ממומן בגוגל והיא אפילו יעילה במיוחד. תוכלו לפלח את המודעה לקהל שנמצא במחוז, עיר ואיזור שאתם רוצים וכך למקסם את יעילות הקידום.