קידום אתרים מחירים

מחירי קידום אתרים הם גמישים ומשתנים מחברה לחברה ומלקוח ללקוח. אז מהם הפרמטרים שמרכיבים הצעת מחיר לקידום אתרים?

אחת השאלות הראשונות ששואלים אותנו כשמגיעים אלינו היא :"כמה יעלה לי לקדם את האתר שלנו". לכולם אנחנו עונים (בשאלה) בדיוק את אותה התשובה: "כמה תרצה שזה יעלה לך?". קידום אתר הוא לא כמו חולצה או נעליים ולא ניתן לנקוב במחיר אחד ברור. מדובר למעשה בתהליך שמותאם אישית לצרכיו ולרצונות של הלקוח וככזה אין לו מחיר חד משמעי.

מה כוללת החבילה שלכם? האפשרויות הן רבות ובלתי מוגבלות

יש לקוחות שרוצים רק כתיבת תוכן לאתר במטרה שיתקדם בצורה אורגנית איטית ומדודה, יש כאלו שרוצים רק קמפיין ממומן בגוגל כיוון שהם זקוקים לתוצאה מהירה ומידית, יש כאלה שרוצים רק "החלפת קישורים", רישום באינדקסים או "טיפול פנימי" באופטימיזציה של האתר, ויש כאלה שאין להם באמת מושג מה הם רוצים וצריכים. ההמלצה שלנו היא לתת למקדם האתרים לבחון את מצב האתר שלכם, לשאול אתכם מה הצרכים שלכם ולהתאים לכם את החבילה המדויקת עבורכם.

כמה תרצו שהאתר שלכם יתקדם וכמה מהר? התשובה שלכם תשפיע על המחיר

פרמטר נוסף שישפיע על מחיר הקידום הוא מהירות התהליך. האם אתם זקוקים לקידום אינטנסיבי שיכלול כמות גדולה של תוכן ופעולות רבות שידרשו לבצע מיד עם התחלת התהליך? או שהמצב הנוכחי הוא בסדר עבורכם ותעדיפו לעשות את הקידום בצורה איטית יותר? אם תבחרו בדרך הראשונה עלות הקידום תהיה גבוהה יותר שכן העבודה שתידרש תהיה רבה יותר.

קידום אתרים לפי תקציב - יש דבר כזה!

ההמלצה שלנו היא להגדיר תקציב ריאלי עבור קידום האתר שלכם ולבקש ממקדם האתר שיבנה לכם חליפה שתפורה בדיוק למידותיכם. ניתן להתאים קידום אתרים כמעט לכל תקציב ומדובר בדבר משתנה וגמיש ביותר. שלא כמו פרסום בטלוויזיה או ברדיו, גם אתרים קטנים ודלי תקציב יכולים ליהנות מפרסום יעיל ואפקטיבי שיוכל לקדם את העסק שלכם ולהגדיל את מאגר הלקוחות. בחרו מקדם אתרים מקצועי שיוכל להציע חבילה אפקטיבית שמותאמת לתקציב שעומד לרשותכם.