קידום אתר אפקטיבי

קידום אפקטיבי הוא קידום שמביא תוצאות - תהליך ארוך ומורכב שעונה על צורך מסוים ומעביר את הגולש חוויה שלמה עד לתוצאה מבוקשת מבחינתנו

ככל הנראה אינטרנט זה החיים שלכם ואתם מחפשים את הדרך ליצור את הקידום האפקטיבי ביותר באתר שלכם. ישנם דברים אשר הם הבסיס לדרך זו וחשוב לדעת אותם. בואו ונלמד איך לתעל את היכולות שלנו בצורה הטובה ביותר, כדי לקדם את האתר.

קידום אתר מותאם למילים הרלוונטיות

אחד הכללים החזקים ביותר בקידום אתר ובכל מה שקשור לשיווק אתרים, זה חד משמעית אוצר המילים. אוצר מילים חזק ומשפיע יכול להוביל את הקורא לכל מקום אשר תבחרו. חדלו משפה פשוטה באתר שלכם ותתחילו להשריש מילים גבוהות וחזקות. אוצר מילים נכון ומסודר מציג פלטפורמה עמידה ויציבה. אוצר מילים חלש עם שגיאות מציג אתר לא מיומן ולא תועלתני. תתרכזו במילים אשר ימקדו בצורה נכונה את קהל הקוראים למטרות שלכם. תגרמו להזדהות ולהשפעה. תהיו נחרצים בכתיבה שלכם. תחשבו מחוץ לקופסא. אל תכתבו דברים שחוקים שכבר כולם רגילים אליהם. זה לא יקדם לכם את האתר. המילים באתר שלכם אמורות לעורר הזדהות עם הקורא ולתת לו תחושה שמי שכותב יודע מה הוא אומר.

זיהוי צורך לעומת יצירת צורך

הכל אדם בכל מקום בשביל לרכוש מוצר כלשהו או להתעניין באתר מסוים, חייב צורך. זו המטרה הראשונית שלך והמרכזית. לעורר צורך אצל הקורא/הלקוח. בלי לעורר צורך הקהל לא מתעניין באתר שלך. אתה צריך לגרום לקהל להבין למה הוא צריך להיכנס דווקא לאתר שלך ולמה זה הכרחי בשבילו. בלתי אפשרי לקדם אתר בלי לגרום לקהל של קוראים להיכנס אליו ולהפיץ אותו ברבים. אתה צריך לגרום לאתר שלך להביא משהו חדש אשר לא נמצא כמעט בשום מקום אחר. חשוב למצוא סיבות שיגרמו לאנשים להיכנס לאתר. לעורר גירוי מנטלי ואינטלקטואלי. בעזרת אוצר המילים הנכון ו-עירור הצורך אתה בדרך הנכונה.

כל הזמן להיות עם אצבע על הדופק

כמו מניה שמשקיעים בה וכמו מנהל מסעדה שבודק אם הכל תקין ויש מספיק סחורה, גם אתם בתור מנהלי האתר הכל הזמן אמורים להיות עם אצבע על הדופק. תמיד לחדש ולהתאים את הציפיות של האתר עם הצפיות של הקוראים. להיות מוכנים לכל תרחיש. חשוב ביותר ליצור סנכרון בין הרצונות של הקוראים, לבין מה שנמצא באתר ולחשוב כל הזמן איך גורמים לעוד אנשים להיכנס להתחבר לתוכן. ישנם אנשים שעוסקים בתחום זה של יצירת מילים משפיעות, כמו כותבי תוכן שיווקי אשר תוכלו להתייעץ איתם בנושא. חשוב כל הזמן לתאם ציפיות ולחדש את האתר. לא לתת סיבות לאתר לדדה מאחור.