קידום אתר בזמן הקצר ביותר

בנסיון שלנו מלמד שאין פתרונות קסם. יש עבודה קשה, יש לשלם יותר עבור התנועה המגיעה אליכם לאתר, יש להשקיע בתוכן טוב ואיכותי אבל קיצורי דרך - אל תנסו!!!

לקוחות רבים באים אלינו ואומרים: "תקדמו לי את האתר בזמן שכמה שיותר קצר". כשאנחנו שואלים אותם לגבי הציפיות שלהם הם נותנים לנו תשובות בסגנון: "שבוע, שבועיים גג". ברוב הפעמים אנחנו נאלצים לאכזב אותם ומעדיפים להגיד את האמת על פני הבטחות שווא ללא כיסוי: קידום אתרים אורגני הוא תהליך שלוקח זמן ולא תמיד ניתן לקצר תהליכים, בטח שלא לפרק זמן של שבוע. יחד עם זאת, יש כמה פעולות שניתן לעשות כדי לזרז את הקידום מבלי לפגוע באפקטיביות שלו.

רוצים שהאתר שלכם יגיע לדף ראשון בגוגל בתוך יום? זה הפיתרון

ישנן פעמים שישנו צורך מהותי שהאתר יגיע ליעד של עמוד ראשון בגוגל ואין אפשרות לחכות. זה יכול להיות בגלל יום קניות שמתקרב, או בגלל הפסדים רבים בעסק, או בגלל כל סיבה אחרת שמצריכה מאיתנו להביא גולשים לאתר באופן מהיר ומיידי. במקרה זה נשתמש בקידום ממומן שבו הזמן לא משחק תפקיד. תמורת סכום כסף נקים קמפיין שיביא את האתר שלנו לתוצאות החיפוש הגבוהות, מה שיכול להגדיל את הסיכוי להגברת הכניסות אליו. גובה הסכום תלוי בתקציב, במתחרים שלנו ובפרמטרים נוספים. היעילות של קידום ממומן בגוגל נחשבת לגבוהה, אם כי לא גבוהה כמו קידום אורגני. יחד עם זאת, במקרה בו יש צורך בקידום בזמן קצר, זה יכול להיות פיתרון מצוין.

גם את רומא לא בנו ביום אחד - קידום אורגני דורש סבלנות

כשמדברים על קידום אתרים אורגני מדברים על תהליך שמצריך סבלנות. קידום מוצלח הוא קידום שעורך מחקר שוק, מחקר מילות מפתח, הכנסת תוכן שיווקי איכותי (באופן שקול ומדוד ולא ביום אחד!), וכן קידום שעושה פעולות טכניות באתר. התהליך הזה לא יכול להתרחש ביום אחד ולכן לא ניתן לצפות שקידום אורגני ישיג תוצאות "כמה שיותר מהר". חייבים להבין שזה תהליך מתמשך שתוצאותיו לא נראות לעין בטווח המיידי.

בתוך כמה זמן נראה את התוצאות? התשובה כאן

אוקיי, הבנו שקידום אורגני לא קורה ביום אחד וגם לא בשבוע, אבל מתי כן? תוך כמה זמן נראה תוצאות? ובכן, זה תלוי. זה תלוי במצב האתר לפני התחלת הקידום ובסך הפעולות שיש לעשות עליו. זה תלוי במצב המתחרים באותו תחום ובפעולות הקידום שהושקעו בהם, וזה תלוי בגורמים נוספים. אם נעריך את הדברים באופן גס אפשר לומר שתוצאות קידום אתרים אורגני מקצועי יכולות להגיע כעבור 3 חודשים. חשוב להבין שגם אחרי שהתוצאות מגיעות חייבים להמשיך לעבוד באופן שוטף. הפסקת פעולות הקידום יכולה לפגוע בו באופן חד ומיידי. קידום אתרים הוא תהליך ממושך!