קמפיין גוגל מנצח

אתם בטח חושבים לעצמכם מה הבעיה? עושים ניתוח מילות מפתח, יוצרים כמה מודעות, שמים תקציב והופ! הלידים מתחילים להגיע

למרות שלכאורה כל אחד יכול ליצור לעצמו קמפיין גוגל אדוורדס ולא צריך רישיון או הסמכה מיוחדים בשביל זה, כדאי להשאיר את המשימה למקצוענים. אם רוצים שהקמפיין יביא מקסימום תוצאות במינימום עלות יש כללים ברורים שחייבים להקפיד עליהם. אל תשחקו עם הכסף שלכם ואל תבזבזו אותו לשווא! קמפיין קידום בגוגל הוא קמפיין שמנוהל באחריות ובאופן שוטף, קמפיין שמבצעים בו שינויים לפי הצורך וקמפיין שמביא תוצאות של ממש. ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל הם המומחיות שלנו ב-BGO מדיה ונשמח לסייע לכם להביא לידים אמיתיים ולנצל בחוכמה את התקציב שלכם.

ניתוח מילות מפתח לקמפיין גוגל

הפעולה הראשונה ואולי החשובה מכולן היא בחירת מילות המפתח הרלוונטיות לעסק שלכם. בשלב הזה (כמו בשאר שלבי הקמפיין) יש להשקיע מחשבה רבה ולברור בקפידה כל ביטוי וביטוי. לבחירה נכונה של ביטויים יש השפעה מכרעת על הצלחת הקמפיין והם חייבים להיות מותאמים באופן מדויק ביותר למה שאתם מפרסמים. כך למשל אם אתם מפרסמים חנות קוסמטיקה באשדוד כל מילות המפתח חייבות להתייחס לכך ועל קבוצות המודעות שתיצרו להיות מותאמות לכך. רק כך תוכלו להתמקם במקום גבוה בתוצאות החיפוש הממומנות ולהשיג תנועת לקוחות רלוונטית לאתר שלכם.

אופטימזציה לקמפיין גוגל אדוורדס

חשוב לדעת שגם אחרי שהגדרתם את מילות המפתח, את התקציב ויצאתם לדרך עם הקמפיין- העבודה שלכם לא נגמרת. למעשה היא רק מתחילה ויש לבצע מעקב ומדידה על כל פעולות הקמפיין. זה נקרא אופטימיזציה ויש לזה משמעות גדולה בהצלחת הקמפיין. אחרי שהקמפיין מתחיל אתם יכולים לשנות כמעט כל דבר: את קהל היעד שהגדרתם, את העמוד שאליו אתם מפנים את הגולשים ואפילו את מילות המפתח שהגדרתם בהתחלה. הסקת המסקנות הזו היא שיוצרת קמפיין מנצח שמשיג תוצאות טובות ומנצל את הכסף באופן הכי יעיל שניתן.

תקציב לקמפיין ממומן בגוגל

קמפיין גוגל אדוורדס דורש מאיתנו להגיש הצעת מחיר כאשר זה עובד בשיטה של מכרז, "בידינג". ביטויים שיש עליהם תחרות גבוהה יעלו יותר ואילו כאלה פחות תחרותיים יהיו זולים יותר. התקציב שאנחנו קובעים הוא יומי ולא חודשי ולכן יש לנהל אותו בזהירות רבה.  המטרה שלנו היא לתת את ההצעה הנמוכה ביותר ולזכות בכמה שיותר חשיפה ולידים. איך זה אפשרי? עם ניהול חכם ובחירות מדויקות זה לא דבר שלא ניתן לעשות. בדיוק בגלל זה חשוב לבחור בחברת קידום אתרים מקצועית שיש לה ניסיון בניהול קמפיינים בגוגל ללקוחות גדולים וקטנים כאחד.