קמפיינים ממומנים במינימום הוצאה

קידום אתר זו עבודה קשה ולעיתים יקרה מאוד אבל גם לזה יש פתרונות ולא חייבים לקרוע את הכיס בשביל לגרום לאתר שלכם להניב השפעה וכניסות לאתר

אין לכם שום סיבה להשקיע עשרות קמפיינים אשר ירוקנו את הכיס. חשוב להשקיע במשהו אפקטיבי כמובן שיניב תוצאות. בואו נבדוק איך עושים זאת.

מודעות בפייסבוק

אחד הכלים הנפוצים בתחום קידום אתרים או פרסומות בכללי הוא כמובן פייסבוק. בעבר הקידום היה עולה הרבה יותר כסף כי המניות של פייסבוק היו גבוהות במיוחד וכולם השתמשו בו. כרגע המניות ירדו ב 40% עקב בעיות חשיפה ותקלה באלגוריתם. אנשים רואים יותר פרסומות ופחות פוסטים, אז הרבה מהם עזבו את פייסבוק. איך זה קשור אליך? בגלל שהמניות והחשיפה ירדה, מחיר לקידום אתר הרבה יותר נמוכה כרגע ואתם לא תצטרכו להשקיע הרבה כסף. עדיין פרסום בפייסבוק יניב לכם תוצאות כי בואו לא נשכח מדובר ברשת החברתית הגדולה של צוקרברג שכולנו מכירים כגאון. חשוב לזכור שהקהל של פייסבוק הוא בגילאים של 18 - 40 פחות או יותר.הקהל שם יותר מבוגר מרשת האינסטגרם לדוגמה.

פרסום באינסטגרם

רשת חברתית שכרגע נמצאת בזינוק ענק ואולי בשיא שלה, היא האינסטגרם. החשיפה שם במצב חזק שיאפשר לפרסום שלכם להגיע להמון עיניים. שווה בהחלט לפרסם את האתר במקום כזה. אינסטגרם היא כמו האח הצעיר של הפייסבוק. הוא מובנה לצעירים יותר, הגילאים שם הם 12 - 18. אתם צריכים לחשוב האם התוכן שלכם באתר מתאים לגיל הצעיר או לגיל הבוגר יותר. אם לדוגמה מדובר לאתר לרהיטים או לחליפות לדוגמה, יהיה אפקטיבי לפרסם בפייסבוק.

שירות קידום מקצועי במדיה החברתית

דרך נוספת שאפילו יותר זולה ואולי אף מועילה פי כמה היא להיעזר בנו. באתר שלנו נמצאים האנשים שפיצחו את האלגוריתם. הם יודעים איך גוגל חושב, מתנהל ומה הוא מעדיף לראות. ישנם המון שיטות סודיות שלא ידועות לאדם הממוצע וידועות רק למי שעוסק בתחום כמונו. היכולות שלנו הן לגרום לאתר שלכם לשבור כל שיא אפשרי ו-להגיע לראש רשימת התוצאות בחיפוש בגוגל. אם נתקלתם בבעיה, אנחנו תמיד כאן למענכם.