ראשון בגוגל בדרך המהירה

יש לכם אתר משלכם? כנראה שגם אתם חולמים להגיע למקום הראשון בתוצאות החיפוש.

החלום של "להיות ראשון בגוגל" משותף לכל מי שיש לו אתר וגם אנחנו מבינים ומזדהים איתכם. המקום הראשון בגוגל (כמו בשאר הדברים בחיים) מביא איתו כבוד, גאווה ויוקרה. אלא שכאן הוא מביא איתו גם דברים נוספים. האתר שנמצא ראשון בשורת החיפוש הוא זה שיהנה מכניסות רבות של גולשים, מהפיכת גולשים ללקוחות, וכתוצאה מכך גם מהגדלת רווחים. ובמילים אחרות: המשיכו לחלום על מקום ראשון בגוגל ועשו כל מה שאתם יכולים כדי שזה יקרה כמה שיותר מהר. אז איך באמת מזרזים תהליכים? איך מקדמים את האתר בדרך המהירה ביותר? המומחים שלנו עם כל הדרכים.

קידום אורגני שמביא תוצאות מהירות

בכל מה שקשור לקידום אתרים אורגני חייבים להתאזר בסבלנות ואי אפשר לצפות שהתוצאות יגיעו בתוך שבוע. קידום אורגני נכון הוא זה שעובד באופן שקול ומדוד וכולל שיטות פעולה שונות: גם טיפול במבנה האתר, גם תיקון תקלות ובעיות שיפגעו בקידום, וגם הכנסת תוכן איכותי בצורה שקולה. הדברים האלו לא יכולים לקרות ביום אחר וחייבים לפעול בצורה חכמה. קידום אתר אורגני לוקח זמן! לא ניתן לצפות להגיע למקום הראשון בתוך שבוע וגם אם זה יקרה, זה לא יהיה לאורך זמן. לכן חשוב להתאזר בסבלנות ולבצע קידום יעיל, מדויק ומקצועי שישיג את תוצאות אמיתיות.

קידום ממומן- הדרך המהירה ביותר להגיע למקום הראשון בגוגל

אם אין לכם את הסבלנות הדרושה ואתם רוצים שהאתר שלכם יהיה במקום הראשון עוד היום, יש אלטרנטיבה וזה אפשרי. קוראים לזה "קידום ממומן" וזה בדיוק כמו שזה נשמע. תמורת סכום כסף שתשלמו, גוגל יקדמו אתכם אל המקום הראשון בתוצאות החיפוש. חשוב לציין שתחת האתר שלכם יהיה כתוב "מודעה" כך שכולם ידעו שזה למעשה ממומן. האם זה משפיע על הכניסות? תלוי. חלק מהגולשים נמנעים מכניסה למודעות ממומנות ולחלק אחר זה לא באמת מפריע. קידום ממומן נמצא יעיל ביותר אך גם אותו צריך לדעת איך לעשות. צריך לבחור באופן נכון את מילות המפתח, לחלק את התקציב בצורה נכונה, לבחור את קהל היעד ואת תוכן המודעה. היתרון הגדול של קידום ממומן הוא התוצאות המהירות. החיסרון הוא שזה נחשב לקידום פחות איכותי שמביא פחות תוצאות מהקידום האורגני.

שילוב בין קידום אורגני לממומן יביא את התוצאות הטובות ביותר!

בעלי אתרים רבים כל-כך רוצים להגיע למקום הראשון בגוגל שהם שוכחים מטרות אחרות בדרך. אחרי הכל אתם לא צריכים להיות במקום הראשון בשביל הכבוד שלכם, אלא בשביל שיגיעו אליכם יותר גולשים ובשביל שהרווחים שלכם יגדלו. בשביל זה צריך לפעול באופן חכם ומדויק כאשר ההמלצה היא ליצור תמהיל נכון בין הקידום האורגני לממומן. שילוב בין השניים ישיג לכם גם תוצאה מהירה אבל גם תוצאה איכותית שתלווה אתכם לאורך זמן. ובכל מקרה חשוב לזכור שקידום אתרים הוא משהו שצריך לתחזק ולא ניתן "לנוח על זרי הדפנה" כשמגיעים לתוצאה הרצויה, אחרת היא מהר מאוד תיעלם...