שיווק באינטרט - הצד הטכני

כולם אומרים ששיווק מוצלח הוא תוצאה של חשיבה יצירתית וחכמה. כולם מאמינים שכדי להצליח בשיווק אינטרנטי צריך להבין את השוק, ליצור תכנית פעולה מדויקת, לפלח את קהל היעד וכמובן להציג קריאטיב משובח וחכם.

אנחנו מאמינים בכל אלו אבל אנחנו חושבים שגם לצד הטכני יש חלק בלתי נפרד בהצלחת השיווק האינטרנטי שלכם. גם המשווקים הכי יצירתיים והכי חכמים חייבים הבנה טכנית כדי להצליח. בעולם השיווק האינטרנטי נהוג לומר שה"טכני משרת את התוכן" ואנחנו מסכימים ומוסיפים שאי אפשר להפריד בין השניים. אז מה זה בעצם "הצד הטכני" בשיווק באינטרנט? במה שקשור לקידום אתרים יש צורך מהותי בהבנה טכנית מעמיקה. הנה כמה דגשים שחשוב להכיר.

אופטימיזציה ופתרון תקלות

אחת הפעולות שיקבעו את הצלחת קידום האתר שלכם היא אופטימיזציה. הכוונה לבדיקה מתמדת של תקלות ובעיות באתר ופתרון שלהם. אופטימיזצית אתר היא שם כולל לבדיקה טכנית של האתר ויצירת פעולות שיובילו לביצועים טובים שלו יותר. הדגש הוא על מהירות טעינה גבוהה, קוד נקי ודברים נוספים שמשפיעים באופן ישיר על קידום האתר באינטרנט. החלק הטכני הזה הוא בעל חשיבות רבה ואסור לדלג עליו.

התאמת האתר למכשירים שונים

פעם אנשים היו גולשים באינטרנט אך ורק מהמחשב שלהם והדברים היו פשוטים הרבה יותר (לפחות עבור המשווקים באינטרנט). היום יש כל-כך הרבה מכשירים וחשוב לדאוג שהאתר שלכם ייראה מצוין בכל אחד ואחד מהם. בטלפון הנייד, בטאבלט, באנדרואיד או באייפון, בטלוויזיה החכמה וכו'. כדי להצליח במשימת שיווק באינטרנט חשוב לדאוג שהאתר שלכם יותאם לגלישה בכל המכשירים הקיימים. מדובר במגוון פעולות טכניות שיש לבצע באתר עצמו במטרה להשיג תוצאות וביצועים טובים.

תכנון נכון של מבנה האתר ודגש על חווית משתמש טובה

עוד לפני שמתחילים לחשוב על שיווק האתר שלכם יש לחשוב על המבנה הנכון עבורו. ככל שהאתר שלכם יהיה בנוי נכון יותר, כך הסיכויים שתצליחו להביא אליו גולשים רבים יהיו גבוהים יותר. כשאנחנו מדברים על חווית משתמש אנחנו מדברים על מבנה אתר, העיצוב שלו, נוחות השימוש בו וכל מה שיגרום לגולשים שלכם להישאר בו כמה שיותר זמן. משך השהות באתר הוא בעל השפעה רבה על תוצאות השיווק ולכן יש לפעול באופן משמעותי בזירה הזו. גם כאן מדובר על פעולות טכניות שתומכות באופן מובהק בהצלחות.