שיווק בדיגיטל - כך תעשו את זה נכון

"שיווק בדיגיטל" הוא אולי צמד המילים הנשמע ביותר בעולם הפרסום בשנים האחרונות. יותר ויותר עסקים מבינים ומפנימים שבלי נוכחות בזירה הדיגיטלית הם לא יוכלו לשרוד

עם כל הכבוד לשלטי חוצות, פרסומות בעיתון ואפילו לפרסומות בטלוויזיה, פלטפורמות הדיגיטל הן המקום שבו הכל קורה. כולנו (טוב נו, כמעט כולנו) נמצאים שעות רבות ברשת האינטרנט ועבורכם, המפרסמים, זוהי הזדמנות מעולה "ללכוד" אותנו ולהפוך אותנו ללקוחות שלכם. אז מה זה בכלל שיווק בדיגיטל? מהם המקומות המומלצים ביותר לפרסום? איפה מתחילים בכלל? קודם כל נושמים עמוק ומיד אחר כך קוראים את מה שיש למומחי "קידום אתר" להגיד בנושא.

מה זה בכלל פרסום בדיגיטל?

כשאנשים אומרים "שיווק בדיגיטל" הם מתכוונים למעשה לפרסום באמצעים הדיגיטליים. הכוונה היא לפרסום חדשני, ממוקד ומדויק שמתבצע אך ורק בפלטפורמות הדיגיטל. שיווק מסוג זה לא יכלול את אמצעי המדיה המסורתיים יותר (עיתונות, רדיו וטלוויזיה) אלא את החדישים יותר שמושתתים על רשת האינטרנט. זוהי שיטת פרסום חדישה (הכל יחסי) שמונעת מהעובדה שרוב האוכלוסיה בארץ ובעולם מבלה את רוב שעותיה מול מסך המחשב או מסך הטלפון הנייד. באמצעות שיווק בדיגיטל ניתן להגיע לקהל המשתמשים בדרכים חכמות ויעילות ולהפוך אותם ללקוחות פוטנציאלים. אם מקפידים על שיווק מקצועי, יעיל ומדויק, אפשר להגיע לתוצאות מדהימות.

אמצעי שיווק דיגיטלים היעילים ביותר

שיווק בדיגיטל הוא תחום בפני עצמו שנוגע לפלטפורמות דיגיטליות מגוונות. בין המוכרות ביותר אפשר לדבר על: גוגל, פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם, טוויטר, אפליקציות, משחקים ועוד. לא ניתן לקבוע מהו אמצעי הדיגיטל היעיל ביותר לפרסום כיוון שלכל עסק יתאים אמצעי אחר. כדי ליצור שיווק דיגיטלי יעיל וחכם חשוב לאפיין את העסק, את קהל היעד שלו, את התקציב העומד לרשותו ועוד. כך ניתן יהיה ליצור תמהיל אפקטיבי ונכון שיביא את התוצאות הטובות ביותר.

שיווק יעיל בדיגיטל- זה מה שאתם צריכים לדעת

למרות שיש המון משווקים שמעידים על עצמם כמומחים בדיגיטל, לצערנו לא כולם כאלה. קורסים וסדנאות לשיווק בדיגיטל קיימים בשפע ולמרות שיש המון בוגרים לא כולם מצליחים להגיע לתוצאות טובות. לפני שאתם בוחרים משווק בדיגיטל  שיהיה אחראי על הפרסום שלכם בדיגיטל חשוב לבחון כמה דברים: בדקו את הניסיון שלו, בדקו כמה ואיזה עסקים הוא קידם, בדקו באילו פלטפורמות הוא מתמחה ומהי הזמינות שלו עבורכם. עם כל הכבוד למקצועיות (ויש לזה חשיבות גבוהה), משווק דיגיטלי צריך להיות זמין עבורכם. זהו תחום דינאמי שדורש תשומת לב יום יומית על הקמפיינים ותהליכי הפרסום. צריך להיות עם יד על הדופק כל הזמן , לשנות ולעדכן במידת הצורך. הקצב בדיגיטל הוא מהיר!