שיטות לשיפור אחוזי ההמרה באתר

אחוזי ההמרה באתרים מעסיקים את בעלי האתרים מאז ומעולם, ולא סתם. הם אלו שיקבעו למעשה האם האתר משיג את המטרות שלשמן הוקם.

הקמתם את האתר שלכם מסיבות מסוימות ועליכם לבדוק באופן שוטף האם המטרות מושגות. ניתוח ובדיקה לאתר הם לא משהו שעושים באופן חד פעמי, אלא משהו שצריך לעקוב אחריו לאורך כל הזמן ולבדוק מה ניתן לשפר ומה אפשר לשמר. אחוזי המרה הם אלו שעוזרים לכם לקבל תמונת מצב על האתר שלכם ואופן השגת המטרות שלכם וככל שתשפרו אותם, כך תוכלו להביא את האתר ואת העסק שלכם קדימה. אז מה זה בכלל אחוזי המרה ואיך אפשר לשפר אותם? הנה כמה שיטות יעילות

מהם אחוזי המרה?

כפי שציינו לכל אתר יש מטרות משלו. זה יכול להיות הרשמה לניוזלטר, יצירת קשר איתכם, הרשמה לשירות מסוים, רכישת המוצרים שלכם וכו'. המטרות האלו הן למעשה הההמרות שכן הן מבטאות את הרגע בו הגולשים שלכם "עלו שלב" והפכו כמעט (או באופן מלא) ללקוחות שלכם. אם גולש באתר שלכם רכש מוצר, הוא יכלל באחוזי ההמרה שנמדדים. את האחוזים מודדים על פי יצירות קשר, הרשמות לניוזלר, רכישות וכו'. לכל סוג אתר יהיה אחוז אחר שייחשב לאחוז המרה טוב. כך למשל מאתרי מכירות נצפה לאחוזי המרה גבוהים יותר מאשר אתרי תדמית שבהם "המרה" נחשבת ליצירת קשר או הרשמה.

שיפור התוכן באתר שלכם

במידה ונמדדו באתר שלכם אחוזי המרה שאינם מספקים, חשוב להבין מה ניתן לעשות כדי לשפר אותם וכמעט תמיד אפשר לשפר. דרך פופולרית במיוחד כרוכה בשיפור התוכן באתר שלכם. התוכן (טקסט, תמונות, סרטונים וכו') הוא זה שגורם לגולשים להישאר באתר ולבצע את הפעולות שאתם רוצים שהם יבצעו. אם זה לא קורה, עליכם לפעול לשיפור התוכן תוך יצירת תוכן איכותי, מעניין ובעל ערך מוסף. לתוכן יש כוח רב מאוד בשיפור ויצירת אחוזי המרה גבוהים.

יצירת הנעה ברורה לפעולה

הנעה לפעולה היא סך כל הפעולות שאתם יכולים לעשות כדי לגרום לגולשים שלכם "לעבור שלב" ולבצע את ההמרה המיוחלת. זה מתבטא בטקסט מניע לפעולה, חווית משתמש (כפתורים, מבנה אתר, עיצוב, מהירות וכו'), ממשק נוח לשימוש, ודברים נוספים. יצירת הנעה לפעולה היא הכרחית על מנת לשפר אחוזי המרה כי היא זו שתדחוף את הגולשים שלכם להירשם לניוזלטר, ליצור קשר, להזמין מוצרים או שירות או כל דבר אחר שייחשב להמרה. חשבו כל הזמן כיצד אתם יכולים להניע את הגולשים שלכם לפעולה ותראו כיצד אחוזי ההמרה עולים להם.