שילוב תוספים חברתיים באתרים

בתור בעלי עסקים אתם וודאי חושבים כל הזמן כיצד לחזק את הקשר שלכם עם הגולשים והלקוחות

אז השקעתם באתר אינטרנט מעוצב ורספונסיבי, יש לכם גם עמודי פייסבוק ואינסטגרם עתירי לייקים אבל זה לא תמיד מספיק. כעת עליכם לחשוב כיצד לחבר בין כל ערוצי המדיה שלכם ולחזק את האינטראקציה עם כל מי שמבקר וגולש בהם. אינטראקציה טובה תוביל להפיכת הגולשים ללקוחות ומשם הדרך להגדלת הרווחים וחיזוק מעמד המותג שלכם היא קצרה הרבה יותר. שילוב תוספים חברתיים באתר הוא הפיתרון המושלם בשבילכם וזה שישפר את התקשורת בין כל אמצעי המדיה שלכם. בשורות הבאות נסקור את שלל האפשרויות הקיימות לביצוע המשימה החשובה והגורלית הזו.

פלאגינים של פייסבוק באתרי אינטרנט

מכירים את זה שאתם גולשים באתר אינטרנט ולמטה מופיע תיבה כזו שמראה את עמוד הפייסבוק של העסק כולל את כמות הלייקים שלו? בשפה שלנו זה נקרא "לייק בוקס" ואם עדיין אין לכם אותה באתר, אתם מוכרחים לדאוג לאחת כזו. בצורה זו יוכלו גולשי האתר להתחבר בקלות לעמוד הפייסבוק שלכם, לראות מי החברים שלהם כבר עשה לייק לעמוד וכמובן לעשות לו לייק בעצמם. זה מוביל לחיבור מצוין בין גולשי האתר לבין עמוד הפייסבוק שלכם ולאפשר להם לצרוך תוכן מגוון ולכם להפוך אותם ללקוחות שלכם. בנוסף ללייק בוקס ניתן ליצור תוספים של שיתוף תוכן האתר בפייסבוק וגם מתן תגובה מפרופיל המשתמש.

תוספי ווטסאפ באתר האינטרנט

מאז שהפך  הווטסאפ לכלי כל-כך מרכזי בחיינו, אין זה נמנע שננצל אותו גם לטובת העסק שלנו. אפשרות פופולרית במיוחד בתחום של תוספים חברתיים באתרים היא הוספת דרך ליצירת קשר דרך הווטסאפ ישירות מהאתר. בימים בהם אנשים מנהלים את כל חייהם דרך הווטסאפ זה הופך את ההתקשרות עבורם לקלה ומהירה יותר. אם פעם היה צורך בשליחת מייל כדי ליצור קשר עם האתר, היום ניתן לעשות זאת באופן זריז ביותר דרך הווטסאפ. זה אומר שתוכלו ליהנות מהתעניינות גדולה יותר במוצרים או בשירותים שלכם באופן שיכול להשפיע גם על הרווחים שלכם.

תוספים שאתם חייבים שיהיו באתר שלכם

מעבר לתוספים של פייסבוק שהם הכרחיים ולאלו של ווטסאפ שהם נחוצים, יש לציין גם תוספים נוספים שיכולים לעזור לכם ליצור חיבור עם הגולשים באתר שלכם. תוסף "שלח לחבר במייל" יאפשר לגולשים לשלוח ישירות את התוכן אל חבריהם במייל. זה תורם רבות להפצת "הבשורה" של העסק שלכם ויכול ליצור תהודה חשובה. גם הכפתור של "פתח שיחה במסנג'ר" יכול להועיל בחיזוק הקשר ובהפיכת גולשים ללקוחות. בסופו של דבר אתר האינטרנט שלנו נועד כדי ליצור תשתית לפרסום ולהבאת לקוחות. דרך התוספים שציינו (ואחרים שקיימים ומתווספים כל העת) תוכלו ליצור לעצמכם ערוצים שיקדמו את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר.