שיפור מיקומים בתוצאות חיפוש

כשאתם מקלידים את ביטוי החיפוש הרלוונטי אליכם האתר מופיע הרחק אחרי העמוד הראשון? לא טוב, אך אפשר לתקן!

כדי שההשקעה הכספית שלכם לא תרד לטמיון עליכם לדאוג שהאתר שלכם יופיע כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל. זה לא עניין של אגו וכבוד (טוב, אולי גם קצת), אלא יש בכך משמעות כלכלית גדולה. אתר שיופיע גבוה ייהנה מתנועת לקוחות גדולה וכתוצאה מכך גם מלקוחות רבים יותר והכנסות גדולות יותר. אז חיפשתם את עצמכם בגוגל ולא הייתם מרוצים מהמקום שהופעתם בו? נשמח לעזור לכם לשפר את התוצאה על ידי קידום אתרים מקצועי ואפקטיבי.

קידום אתרים אורגני<

לפי הנתונים מרבית הגולשים נכנסים לאתרים שמופיעים ראשונים בתוצאות החיפוש ולאלו שלא נכללים תחת קידום ממומן בגוגל. זה אומר שהמשפט "אם אתה לא שם אתה לא קיים" הוא מדויק לחלוטין במקרה הזה. קידום אתרים אורגני הוא למעשה כינוי לשלל פעולות שאנו מבצעים כדי לשפר את המיקומים של האתר במנוע החיפוש של גוגל. חלק מהפעולות נעשות ברמת שיפור האתר וחלק אחר ברמת התוכן וכולן נעשות לאחר מחשבה ותכנון מדוקדק. זוהי הדרך הטובה (וכמעט הבלעדית) לשפר את מיקומי האתר וכיום כמעט כל עסק משקיע תקציב ראוי לקידום האתר.

איך משפרים את הכניסות לאתר?

המטרה הסופית שלנו היא להביא גולשים לאתר שלנו ולהפוך אותם ללקוחות שלנו. כניסות לאתר הן חצי הדרך להשגת המטרה וכדי לשפר את הכניסות, צריך קודם כל לשפר את מיקום האתר בגוגל. הלקוחות הפוטנציאלים שלכם ייכנסו לאתרים שימוקמו גבוה וגם אם האתר שלכם הוא הכי מדויק עבורם אך ממוקם הרחק מטה, זה לא יעזור.  לכן גם אחרי שהשקעתם בבניית אתר אינטרנט מתקדם ומעולה אתם חייבים לפעול לשיפור המיקום שלו ולקידומו בגוגל.

קידום אתרים אורגני או קידום ממומן - מה כדאי יותר?

השאלה הזו מעסיקה בעלי אתרים רבים שמחפשים כיצד לגרום ליותר אנשים להיכנס לאתר שלהם ולרכוש את המוצרים והשירותים שלהם. למעשה אין לכך תשובה חד משמעית ולכל עסק יתאים דבר אחר. אם אנחנו מעוניינים לשפר את המיקומים שלנו בשורות החיפוש האורגניות נזדקק לפעולות קידום אתרים אורגניות. יחד עם זאת, תהיינה פעמים בהן יהיה שווה לנו להשקיע תקציב לקידום ממומן בגוגל וכך להקפיץ את האתר שלנו במיידי את שורות החיפוש הראשונות שנכללות תחת הכותרת "מודעות". קידום אורגני לוקח יותר זמן ולמרות שהתוצאות שלו נחשבות ליעילות במיוחד, הן עשויות להגיע רק לאחר מספר חודשים. קידום ממומן, מנגד, משיג תוצאות מיידיות ובחלק מהמקרים זה ישרת את מטרות העסק בצורה טובה ויעילה.