אופטימיזציית תוכן לאתרים
תוכן לא אופטימלי ימקם את האתר שלכם במקום לא אופטימלי בתוצאות חיפוש אורגני
השקעתם המון כסף באתר שלכם. דאגתם שיהיה לו עיצוב מתקדם, ממשק מקצועי, חווית משתמש גבוהה ביותר ובאמת ממבט ראשון נראה שמדובר באתר איכותי שאין סיכוי שגוגל לא יקדם אותו. אלא שהזמן עובר ועובר ואתם מגלים שהקידום לא כל כך מצליח ושהאתר שלכם לא מצליח לטפס במנוע החיפוש. את התוכן בדקתם? לתוכן שבאתר שלכם יש חלק חשוב (אם לא החשוב ביותר) בתהליך הקידום. כיום ברור לכולם שתוכן איכותי מעניק רלוונטיות לאתר והוא זה שיכול לסייע לו להתקדם. מדובר בבחינה מקיפה של כל מילה וביטוי חיפוש באתר וביכולת של מנועי החיפוש להבינם בהקשר הנכון. תהליך זה כולל גם היבטים טכניים של שימוש נכון בתגיות ה HTML ובמידע ה META המאוחסן בדפי האתר.
כתיבת תוכן לקידום אתרים
כשאנחנו מדברים על "אופטימיזציית תוכן" אנחנו מדברים על כך שהתוכן באתר שלכם צריך להיות במצב האופטימלי כדי להתאים לדרישות והכללים של קידום אתרים שכל הזמן שתנים ומתפתחים. במידה והוא לא מותאם עלינו לעשות אופטימיזציה ולהפוך אותו לתוכן איכותי ורלוונטי. על הטקסט שמופיע באתר שלכם להיות מותאם למילות החיפוש הרלוונטיות לתחום, צפיפות מילות המפתח צריכה להיעשות גם היא על פי הנדרש ואפילו למיקום הטקסט באתר ישנה השפעה על הקידום. ישנה חשיבות רבה לכתיבת התוכן באתר שלכם ומומלץ להשאיר את המשימה לכותבי תוכן מקצועיים.