אופטימיזציית תוכן לאתרים

תוכן לא אופטימלי ימקם את האתר שלכם במקום לא אופטימלי בתוצאות חיפוש אורגני

השקעתם המון כסף באתר שלכם. דאגתם שיהיה לו עיצוב מתקדם, ממשק מקצועי, חווית משתמש גבוהה ביותר ובאמת ממבט ראשון נראה שמדובר באתר איכותי שאין סיכוי שגוגל לא יקדם אותו. אלא שהזמן עובר ועובר ואתם מגלים שהקידום לא כל כך מצליח ושהאתר שלכם לא מצליח לטפס במנוע החיפוש. את התוכן בדקתם? לתוכן שבאתר שלכם יש חלק חשוב (אם לא החשוב ביותר) בתהליך הקידום. כיום ברור לכולם שתוכן איכותי מעניק רלוונטיות לאתר והוא זה שיכול לסייע לו להתקדם. מדובר בבחינה מקיפה של כל מילה וביטוי חיפוש באתר וביכולת של מנועי החיפוש להבינם בהקשר הנכון. תהליך זה כולל גם היבטים טכניים של שימוש נכון בתגיות ה HTML ובמידע ה META המאוחסן בדפי האתר.

כתיבת תוכן לקידום אתרים

כשאנחנו מדברים על "אופטימיזציית תוכן" אנחנו מדברים על כך שהתוכן באתר שלכם צריך להיות במצב האופטימלי כדי להתאים לדרישות והכללים של קידום אתרים שכל הזמן שתנים ומתפתחים. במידה והוא לא מותאם עלינו לעשות אופטימיזציה ולהפוך אותו לתוכן איכותי ורלוונטי. על הטקסט שמופיע באתר שלכם להיות מותאם למילות החיפוש הרלוונטיות לתחום, צפיפות מילות המפתח צריכה להיעשות גם היא על פי הנדרש ואפילו למיקום הטקסט באתר ישנה השפעה על הקידום. ישנה חשיבות רבה לכתיבת התוכן באתר שלכם ומומלץ להשאיר את המשימה לכותבי תוכן מקצועיים.

תוכן איכותי

פן נוסף באופטימיזציה של תוכן הוא הקפדה על תוכן איכותי. אז מה זה בדיוק התוכן האיכותי הזה שכולם מדברים עליו ואיך מבדילים בין תוכן איכותי לכזה שאינו איכותי? ובכן תוכן איכותי הוא תוכן שמעניין לקרוא אותו ולא גיבובים של מילים שנועדו "למלא" את המקום באתר. גוגל בהחלט יכול להבחין בין תוכן איכותי לבין תוכן סתמי ותמיד יבחר לקדם את זה האיכותי. על התוכן באתר שלכם להיות מעניין, מגוון, להציע לגולשים ערך מוסף ולהיות רלוונטי לנושא.

השפעת התוכן על קידום האתר

אז כפי שוודאי הבנתי לתוכן ישנה השפעה מכרעת על קידום האתר שלכם ובדיוק בגלל זה יש לערוך אופטימיזציית תוכן מעת לעת. עם כל הכבוד לעיצוב האתר שלכם, מה שישאיר את הגולשים בו בסופו של דבר הוא מה שיהיה כתוב בו. על התוכן להיות ממוקד ומעניין כדי שהגולשים ירצו לקרוא אותו ולהישאר באתר. תוכן איכותי ישפיע על חוויית המשתמש באתר שלכם וכך ייתן לאתר שלכם יתרון על פני האחרים.