דף ראשון בגוגל

מקום ראשון בגוגל הוא לא רק סמל סטטוס...

למרות שאי אפשר להתעלם מהכבוד והיוקרה שבמעמד, צריך להתייחס גם לשאר הדברים שמגיעים איתו. תנועת לקוחות לאתר, רווחים כלכליים וצמיחה של העסק הם דברים משמעותיים ביותר שעשויים להגיע ככל שהאתר שלכם יתקדם במעלה מנוע החיפוש. אז איך עושים את זה? איך מגיעים להיות בדף ראשון בגוגל? קידום, קידום, קידום! בלי קידום אתרים מקצועי כנראה שלא תוכלו לעשות את זה, ולכן כדאי לפנות חלק נכתב מתקציב הפרסום של העסק שלכם לטובת קידום האתר. קידום אתרים אורגני וממומן הוא הם ההתמחות שלנו בחברת BGO מדיה ונשמח להצעיד את האתר שלכם אל עבר הדף הראשון והנחשק בגוגל.

איך מגיעים לדף ראשון בגוגל?

גוגל פועל בדרכים מתוחכמות ומגוונות כשהוא "מחליט" איזה אתר יוצג איפה, כמה ומתי. קידום אתרים אורגני פועל למעשה כדי להביא את האתר שלכם למקום גבוה בשורות החיפוש (שאינן מוצגות כ"מודעות") וללא תשלום ישיר לגוגל. זה יהיה בעזרת מספר פעולות כמו למשל: אופטימיזציה של האתר, כתיבה של תוכן איכותי שיהיה בו, ניתוח מילות מפתח וביטויי חיפוש רלוונטיים לתחום ודרכים נוספות. מקדם אתרים טוב ידע לבחור את סדר הפעולות הנכון כדי להפוך את האתר שלכם מותאם לקידום וכדי לגרום לו לטפס למעלה. חשוב לציין שקידום אורגני לוקח זמן ולמרות שהתוצאות אינן מידיות, הן נחשבות ליעילות במיוחד.

קמפיין ממומן בגוגל לקידום האתר

דרך קצרה יותר שתוביל את האתר שלכם למעלה היא באמצעות קמפיינים ממומנים PPC. בדרך זו תשלמו ישירות לגוגל והם בתמורה ידאגו להציג את האתר שלכם בשורות החיפוש הראשונות תחת הכותרת "מודעה". זהו למעשה פרסום קלאסי לכל דבר ועניין וככל שהתקציב יהיה גדול יותר, כך תזכו לחשיפה גדולה יותר. חשוב לציין שגם פרסום ממומן בגוגל מוכרח להיעשות בצורה מקצועית על מנת שישיג את המטרות שלו ויביא תוצאות בשטח. יש לערוך ניתוח מילות מפתח וביטויי חיפוש וליצור קמפיין ממומן איכותי שלא רק יביא את האתר שלכם לדף הראשון בגוגל, אלא גם ימשוך אליו לקוחות פוטנציאלים.

קידום ממומן או קידום אורגני - מה עדיף?

השאלה הזו מעסיקה בעלי עסקים רבים שתוהים היכן כדאי להם להשקיע את מרבית תקציב הפרסום שלהם. התשובה לשאלה אינה חד משמעית ומה שמתאים לעסק אחד לא בהכרח יתאים לאחר. יש סברה לפיה מרבית הגולשים שמבצעים חיפוש אינטרנטי מדלגים על המודעות הממומנות היישר אל האתרים שנמצאים בדף הראשון בגוגל באופן אורגני. לפיכך ניתן יהיה לחשוב כי קידום אורגני יעיל יותר, אך כפי שציינו זה משתנה בהתאם לאופי העסק. יהיו עסקים שדווקא קידום ממומן בגוגל יכול להביא לאתר שלהם תנועה רבה ולכן הוא יהיה כדאי יותר. בשורה התחתונה, כדי להחליט מה כדאי יותר לעסק שלכם יש לבחון את התמונה במלואה, לבחון את קהל היעד, את אופי האתר ואת המטרות שלכם בפרסום. לאחר ניתוח מעמיק נוכל לסייע לכם לבחור את דרכי הפעולה המדויקות, וכמובן ללוות אתכם בכל שלב.