ייעוץ מקצועי לקידום אתר אינטרנט

לשים את זכוכית המגדלת על כל רכיב באתר שמצריך שיפור על מנת להתקדם בגוגל בצורה מהירה ויעילה יותר

יש את אלו שיגידו שזה מיותר, יש את אלו שישבעו שזה בזבוז כסף, יש שיחשבו שאפשר להסתדר בלי זה, אבל אנחנו חושבים שייעוץ מקצועי לקידום אתרים הוא הכרחי כמו יועץ עסקי, יועץ משפחתי או כל שירות אחר של ייעוץ. נכון שאם העסק שלכם היה מדשדש במקום הייתם פונים ליועץ עסקי שיעזור לכם להרים ולקדם אותו? בדיוק כך עליכם לעשות במקרה שהאתר שלכם לא מביא לכם לקוחות חדשים או לא מגדיל את רווחי העסק שלכם. מומחי BGO מדיה מסבירים מתי כדאי לגשת לייעוץ קידום ומה בכלל קורה בייעוץ שכזה.

באיזה מקרים כדאי לגשת לייעוץ קידום אתרים?

ישנם שני מקרים שבהם מקובל להיעזר בשירותי ייעוץ לקידום והם שונים אחד מהשני. המקרה הראשון הוא ייעוץ שמיועד לאתרים שכבר באוויר וכבר אמורים להשיג תוצאות, אך הם מתקשים בכך. אם יש לכם אתר אינטרנט אבל הוא לא מביא לכם מספיק עבודה, או שהוא לא מגיע למספיק אנשים רלוונטים - ייעוץ קידום  אתרים יכול בהחלט לעזור. ייעוץ מקצועי יראה לכם מה תוכלו לתקן ואיפה תוכלו להשתפר כדי שהאתר ימלא את המטרות שלשמן הוקם. המקרה השני מדבר על ייעוץ לפני הקמת האתר. במקרה הזה תיעזרו ביועץ קידום אתרים שיעזור לכם לתכנן ולבנות את האתר שלכם באופן שיהפוך את משימת הקידום לאיכותית יותר. עם כל הכבוד למעצב אתרים או למתכנת, הם לא מבינים בקידום כמו שמקדמי אתרים מבינים וכדאי להכיר בכך. ייעוץ קידום לפני הקמת האתר יכול לחסוך לכם זמן וכסף ולדאוג שהאתר שלכם יהיה יעיל מרגע עלייתו לאוויר.

מה עושה יועץ לקידום אתרי אינטרנט?

יועץ לקידום אתרים הוא למעשה מקדם אתרים שמכיר את התחום על בוריו ויוכל להגיד איפה צריך להשתפר ומה צריך לעשות אחרת כדי שהדברים יעבדו. הוא יחקור את האתר לאורכו ולרוחבו , יסתכל על המבנה שלו, יבחן את התוכן שבו, את חווית המשתמש שהוא מציע ואת קהל היעד הרלוונטי עבורו. לאחר מכן הוא יערוך מחקר מילות מפתח כדי להבין מה הנושאים שבהם צריך להתמקד. לאחר המחקר המקיף הוא יציע תכנית פעולה ודברים שיש לשפר ולייעל כדי לגרום לאתר להתקדם טוב יותר. מדובר בתהליך בן 2 שלבים כאשר בשלב הראשון בוחנים את המצב הקיים, ובשלב השני מציעים תכנית פעולה לתיקון וייעול.

איך בוחרים יועץ לקידום האתר שלכם?

כדי שתהליך הייעוץ שלכם יהיה אפקטיבי, עליכם לבחור יועץ קידום מקצועי שיעשה את התהליך נכון ומדויק. אז איך בוחרים? יועץ קידום חייב להבין את הנושא של קידום אתרים על בוריו. הוא חייב להבין בתחום של חווית משתמש, מבנה אתר מותאם לקידום וכן תוכן שמיועד לקידום. שאלו אותו על הידע והניסיון שלו ושאלו אותו מה התהליך שהוא מציע לכם. יועץ מקצועי ואמין יציע תכנית הכוללת את השלבים שתיארנו קודם. בקשו לראות אתרים שהוא מקדם (תיק עבודות לכל דבר ועניין…) וחפשו המלצות של אנשים שנעזרו בו. כמו כל יועץ אחר, גם במקרה הזה המלצות של אחרים יעזרו לכם לבחור נכון.