כותבי תכנים לאתרים

כל עוד תקפידו על תוכן מקצועי ואיכותי באתר שלכם תוכלו לבלוט מעל האחרים, דבר שיהיה מתורגם לתוצאות ולרווחים בשטח.

בתור כאלו שעוסקים בשיווק דיגיטלי ובעולם קידום אתרים מקצועי אנחנו נתקלים לא פעם באתרים שהתוכן בהם הוא כל-כך גרוע עד שהוא מביא לאחוזי נטישה עצומים. מעבר לאחוזי הנטישה, תוכן שאינו איכותי פוגע בקידום האתר והוא בעל השלכות משמעותיות על הרווחים וההישגים של כל עסק.  בתור בעלי אתרים אתם חייבים לדאוג שכל מילה ומילה באתר שלכם תיבחר בקפידה ושכל מה שיהיה כתוב בו יהיה לא רק טוב אלא מעולה. אין מקום לפשרות ואין מקום לחיסכון בכל מה שנמצא  באתר שלכם. התוכן הוא השחקן המרכזי והחשוב ביותר בתחרות והוא ללא ספק זה שיביא לכם את הניצחון.

כותבי תוכן לקידום אתרים

היום ברור לכל מי שעוסק בתחום שלא ניתן לקדם אתר ללא תוכן איכותי. גם אם הממשק יהיה מתקדם ביותר, גם אם העיצוב יהיה מושלם וגם האופטימיזציה שיעבור האתר תהיה הטובה ביותר, זה לא יספיק. דרוש תוכן! ולא סתם תוכן כפי שכבר וודאי הבנתם, אלא תוכן איכותי. נשמח לעזור לכם במשימה המאתגרת הזו ולדאוג שהאתר שלכם יכיל תוכן מגוון ומקצועי שמתאים לקידום אתרים. הניסיון שצברנו בתחום מאפשר לנו לבחור את המילים הנכונות שמביאות תוצאות.

חשיבותו של תוכן מקצועי באתרי אינטרנט

אם חשבתם שמספיק שהאתר שלכם יהיה מלא בתוכן מכל סוג שהוא, הגיע הזמן לחשוב אחרת. הגישה הזו אולי התאימה לעבר אבל כיום ברור לכולם (ובעיקר לגוגל) שרק תוכן איכותי יוכל לעמוד בתחרות עם שאר האתרים ולהוביל את האתר שלכם למעלה. תוכן איכותי הוא תוכן שנעים לקרוא, תוכן מעניין ומגוון ולא כזה שנמצא באתר שלכם רק כדי שיהיה שם משהו. אנחנו ב BGO מדיה מאמינים יותר מכל בביטוי המקובל והמוכר "התוכן הוא המלך". זו לא רק סיסמא עבורנו אלא דרך חיים של ממש ונשמח לסייע לכם להפוך את האתר שלכם למצליח במיוחד.

כתיבת תכנים שיווקיים

כדי לכתוב תכנים טובים לקידום האתר דרושה הבנה וידע בכתיבת תכנים שיווקיים. חשוב להבין שכתיבה מסוג זה אינה דומה בדבר לכתיבה אחרת וישנם כללים ברורים לכתיבה שיווקית מוצלחת ואפקטיבית. מחקר מילות מפתח ושימוש בהן הוא חלק מהעניין אבל בנוסף לכך יש להקפיד על כתיבה קולחת ומעניינת, על שפה גבוהה ורהוטה ובעיקר על תוכן שיעניין את מי שקורא אותו.