מיקסום תוצאות במנועי חיפוש

שיפור מתמיד של דירוג האתר התוצאות החיפוש בגוגל

מנועי החיפוש, כשגוגל הוא העיקר שבהם, הם המקום שבו הכל קורה. מכירים את המשפט "אם אתה לא שם אתה לא קיים?" ובכן, בכל הנוגע למנועי החיפוש הוא מדויק לחלוטין. הכוונה היא שאם יש ברשותכם אתר ואתם לא נמצאים במיקומים גבוהים במנועי החיפוש זה נחשב כאילו אתם לא קיימים. גם אם השקעתם המון בעיצוב, גם אם בניתם אתר מתקדם עם תמונות מרהיבות וחוויית משתמש יוצאת דופן וגם אם שפכתם המון כסף עליו - ההשקעה שלכם עלולה לרדת לטמיון. זה לא שאנחנו חלילה מנסים להלחיץ אתכם או להוציא לכם את הרוח מהמפרשים כמו שאנחנו מנסים להבהיר את חשיבות הנוכחות במנועי החיפוש. אז איך ממקסמים תוצאות במנועי חיפוש? איך גורמים לכולם לראות את האתר המושקע שלנו? איך הופכים אותו לאתר שמושך לקוחות פוטנציאלים רבים מידי יום? בואו נעשה קצת סדר.

קידום אתרים אורגני

כשתחפשו משהו בגוגל (או במנועי חיפוש אחרים) יופיעו לכם תוצאות שתחתיהן יהיה כתוב "מודעה" ומתחת להן יופיעו שאר התוצאות. אלו הן התוצאות האורגניות שמופיעות שם בזכות עצמן וללא תשלום ישיר לגוגל. אלא שגם כדי להופיע שם צריך לעבוד קשה מאוד ועושים זאת באמצעות קידום אתרים אורגני. קידום מסוג זה הוא הדרך הטובה ביותר למיקסום תוצאות במנועי החיפוש ולהביא את האתר שלכם כמה שיותר גבוה. קידום אורגני הוא המומחיות שלנו ונשמח לצעוד ביחד איתכם מעלה מעלה. נפעל באמצעות טכניקות ושיטות פעולה במטרה להוביל את האתר שלכם לשורות הראשונות בגוגל במגוון רחב של ביטויים הרלוונטים אליו.

גוגל אדוורס

אפשרות נוספת להופעה בשורות החיפוש הגבוהות ביותר היא באמצעות קמפיין בגוגל אדוורדס. מדובר בקידום אתרים ממומן ובפרסום שנחשב ליעיל ואפקטיבי ביותר. יהיו פעמים שיהיה שווה להשקיע את המשאבים דווקא בפרסום מסוג זה במקום (או בנוסף) לקידום אתרים אורגני. גם פרסום ממומן בגוגל צריך לדעת איך לעשות : צריך לבחור את מילות המפתח המדויקות, להגדיר תקציב באופן נכון ולערוך מעקב תמידי על התוצאות שמשיג הקמפיין. פרסום מקצועי בגוגל יגדיל באופן מובהק את נוכחות האתר שלכם במנוע החיפוש הפופולרי ביותר ויכול להוביל לקוחות פוטנציאלים רבים לאתר שלכם.

בדיקת התאמת האתר לקידום

כל מקדם אתר מקצועי יגיד לכם שלא מספיק להשקיע בתוכן באתר או לשים תקציב גדול על פרסום ממומן. כדי שהאתר שלכם יתקדם במנועי החיפוש ויגיע לתוצאות טובות, הוא צריך להיות בנוי כהלכה. על חווית המשתמש שלו להיות טובה, הוא מוכרח להיות מותאם לגלישה בנייד והוא צריך להכיל פרמטרים נוספים שישפיעו על קידומו. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכדי שנבדוק את האתר שלכם ונבין עד כמה הוא מתאים לקידום. הבדיקה הזו היא הצעד הראשון בדרך למיקסום תוצאות במנועי החיפוש.