קידום אתרים בגוגל

כי אתר לא מקודם הוא כמו מסיבה שאיש לא בא

האתר שלכם יכול להיות האתר הכי יפה בעולם, הוא גם יכול להיות בעל חווית המשתמש הגבוהה ביותר ובאופן כללי להיות האתר המושקע והמעוצב ביותר. כל אלו לא יספיקו לו כדי להיות אתר שנמצא בעמודים הראשונים בחיפוש של גוגל. בשביל זה תצטרכו להשקיע גם בקידום אתרים. אז למרות שמדובר בהוצאה כספית נוספת זוהי למעשה הוצאה משתלמת שמחזירה את עצמה, בתנאי כמובן שבוחרים בחברה מקצועית לקידום אתרים. קידום אתרים נכון, כשמו כן הוא, מקדם את האתר שלכם בעמודי החיפוש של גוגל וחושף אותו בפני כמות גולשים גדולה בהרבה. החשיפה הזו היא בדיוק מה שיגדיל את כמות הכניסות לאתר שלכם וכן את כמות הרווחים שלכם, ולכן מדובר בהשקעה שמחזירה את עצמה.

קידום אתרים באינטרנט

אם חשבתם שבשוק שבו אתם פועלים התחרות היא קשה מנשוא, כנראה שלא ראיתם מה קורה בזירת האינטרנט. מדובר בזירת קרבות לכל דבר ועניין שרק מי שנלחם בה מצליח לנצח. כשאנחנו מתכוונים לנצח אנחנו מתכוונים להגיע למקומות גבוהים בעמודי החיפוש בגוגל וליהנות ממספר כניסות גבוה לאתר. קידום אתרים באינטרנט נועד בדיוק למטרה הזו וכדי לנצח במלחמה הזו צריך להשקיע בקידום אתרים מקצועי. אנחנו בחברת BGO מדיה בעלי ניסיון רב והצלחות רבות בקידום אתרים ונשמח לעמוד לצידכם במשימה החשובה הזו.

קידום אתרים אורגני

כשמדברים על קידום אתרים יש להבחין בין קידום אתרים אורגני לקידום אתרים ממומן. הסוג הראשון נוגע לקידום האתר במנועי החיפוש של גוגל ונועד כדי להגיע אל המקומות הגבוהים שבו. הוא פועל על פי השקעה באתר (תוכן, חווית משתמש, תקינות האתר ופרמטרים נוספים) והאתרים המושקעים הם שידורגו גבוה. גוגל למעשה אינו "גוזר קופון" על קידום מסוג זה ומקדם את האתרים בצורה אובייקטיבית וללא תשלום (בניגוד לקידום ממומן). חשוב לציין כי קידום אתרים אורגני הוא תהליך שלוקח זמן ולא ניתן לראות תוצאות באופן מיידי. יחד עם זאת, מדובר בקידום אפקטיבי שבהחלט מביא לתוצאות.

קידום ממומן אדוורדס

קידום ממומן (המכונה גם PPC - תשלום עבור קליק) הוא קידום שבו משלמים לגוגל (בהתאם לתקציב ולדרישות העומדות לרשותכם) והוא בהתאם להשקעה הכספית ממקם אותך גבוה במנוע החיפוש. חשוב לדעת כי גם קידום ממומן יש לדעת איך לעשות ואפילו אם נדמה שמדובר בתהליך קל ופשוט לא כך הדבר. קידום ממומן מקצועי הוא כזה שמנהל את קמפיין הפרסום בהתאם למילות המפתח הנכונות ופרמטרים נוספים. בשורה התחתונה - צריך לדעת איך לעשות זאת כדי להיות שהבטוחים שהכסף לא מושקע לשווא!