קידום אתרים seo

הייתם מדמיינים לעצמכם לקנות רכב ולצפות שהוא יסע לבד מבלי שתמלאו בו דלק?

הייתם חושבים לקנות כלב (או כל חיית מחמד אחרת) ולקוות שהוא יגדל בלי שתשימו לו אוכל? כמובן שהתשובה הברורה לשתי השאלות הרטוריות האלו היא לא. זו בדיוק התשובה שצריכה להיות למי שחושב שהוא יבנה אתר לעסק שלו והוא יתקדם מעצמו בגוגל ויגיע באופן אוטומטי לקהל היעד שלו. קידום אתרים, או בשפה המקצועית SEO, הוא למעשה הדלק של האתר שלכם ומה שמניע אותו. אי אפשר בלי זה ולמרות שיש כאלה שמאמינים שאתר טוב יתקדם לבד, זה ממש לא המצב.

קידום אתרים לעסקים - הדרך שלכם להגדיל את מאגר הלקוחות ואת הרווחים

כשמדובר על אתרים עסקיים SEO הוא צורך חובה בדיוק כמו כל פעילות שיווקית אחרת. קידום אתרים, כשמו כן הוא, מקדם את האתר שלכם וגורם לו להגיע לקהל לקוחות פוטנציאלי. מדובר בשם כללי לסך פעולות שמטרתן לגרום לאתר שלכם לטפס במעלה מנוע החיפוש של גוגל ועל ידי כך להגיע ללקוחות רבים יותר. בימים בהם כולם מחפשים בגוגל את כל מה שהם צריכים, אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לא להיות בשורות הגבוהות ביותר. מטרת העל היא כמובן להגדיל את רווחי העסק שלכם ו-SEO הוא ללא ספק הדרך למימוש המטרה.

סוגי קידום אתרים

כיום מדובר על שני סוגי קידום מקובלים: קידום אורגני וקידום ממומן. האורגני פירושו פעולות שנבצע על האתר (ומחוצה לו) מבלי לשלם לגוגל, ובמטרה שהאתר יקבל דירוג גבוה ויגיע לעמודים הראשונים. הפעולות האלו יכללו: כתיבת תוכן איכותי באתר, תיקון שגיאות, יצירת אתר רספונסיבי עם חווית משתמש טובה, צמצום אחוז הנטישה ועוד. קידום ממומן פירושו תשלום לגוגל ויצירת מודעות ממומנות שימקמו את האתר בשורות החיפוש הראשונות. כשאתם גולשים בגוגל ונתקלים במה שנקרא "מודעה" אלו למעשה אתרים שביצעו קידום ממומן.

כמה עולה קידום אתרים טוב?

אין מחיר קבוע לקידום אתרים וכל חברה או מקדם אתרים עצמאי יגבו מחיר אחר. התמחור נעשה לפי גודל האתר והיקף פעילות הקידום. לכל אתר יתאים סוג אחר של פעילות והיקף קידום בסגר גודל אחר. מקדם אתרים טוב הוא כזה שיתפור לאתר "חליפת קידום" שמתאימה לצרכיו ולתקציב העסק. חשוב לזכור שקידום אתרים אורגני אינו קורה ביום אחר ומדובר בתהליך שאת תוצאותיו רואים רק לאחר כמה חודשים. גם כאשר מגיעים לתוצאה לא כדאי לעצור, אלא להמשיך את משימת הקידום, שכן אחרת כל העבודה עשויה לרדת לטימיון.