קידום אתרי אי קומרס

אתרי האי קומרס, הלוא הם אתרי הסחר, הפכו פופולריים ביותר בארץ בשנים האחרונות. כמעט כל עסק שמוכר מוצרים מוחשיים מחזיק אתר אי קומרס בנוסף לחנות פיזית או במקומה.

אתרי מכירות מוצלחים יכולים להגדיל את מחזור המכירות שלכם בצורה כל-כך משמעותית עד שלא תבינו איך הסתדרתם בלעדיהם עד היום. אם לפני 10 שנים היה אפשר לספור על כף יד אחת את אתרי הקניות האינטרנטיים, היום מדובר בתופעה רחבה שנראה שרק תגדל. אז איך הופכים אתר אי קומרס לאתר מצליח? דואגים שהוא יגיע לקהל היעד הפוטנציאלי שלכם ודואגים שהוא יביא מכירות. איך עושים את זה? באמצעות קידום אתרים. צוות המומחים שלנו מסביר.

קידום אורגני באמצעות תוכן רלוונטי

כשעורכים תכנית תוכן לאתרי אי קומרס חשוב להיות מדויקים ביותר. זה נכון לכל אתר, אבל כן יש לכך חשיבות מיוחדת. צריך לערוך מחקר מילות מפתח שמתאים למוצרים הנמכרים וכן לקהל היעד הרלוונטי. מתוך הנתונים שעולים מהמחקר יש ליצור את התוכן ולוודא שהוא מותאם לאתר, למוצרים ולקהל. חשוב לזכור שתוכן באתרי אי קומרס אינו רק "מאמרים לקידום" אלא גם תיאורי מוצר, תיאורי קטגוריה, תמונות, באנרים וכו'. חשוב לוודא שהתמונות באיכות טובה, שהן משקפות את המוצרים ושהן מובילות לקנייה. בחינה מדוקדקת את התוכן באתר תסייע במאמצי הקידום ותביא אלים קהל גולשים שיכול להפוך בקלות לקהל לקוחות שקונים באתר.

יצירת אתר מניע לפעולה באמצעות אופטימיזציה

כשאנחנו מדברים על אופטימיזציה אנחנו מתכוונים לכלל הפעולות שאמורות ליצור אתר טוב ומהיר יותר שישאיר את הגולשים בו זמן רב יותר. כמובן שזה חייב להיות אתר שמותאם לגלישה בנייד אבל זה כבר המובן מאליו... בנוסף לכך אנחנו מדברים על בחירה נכונה של הכפתורים ("קנה", "הוסף לסל קניות" וכו'), על תכנון נכון של מבנה האתר ועל חווית משתמש טובה. אין ספק שזה נכון לכל אתר, אבל במקרה של אתרי אי קומרס ההנעה לפעולה היא הכרחית. באמצעות אופטימיזציה ותכנון נכון של מבנה האתר תוכלו להפוך אותו למניע לפעולה, דבר שגם יתרום לקידום שלו וגם יתרום להגדלת מאגר הלקוחות.

קידום ממומן לאתרי אי קומרס - האם זה כדאי?

בנוסף לפעולות הקידום האורגני שציינו, תוכלו לערוך גם קמפיינים ממומנים בגוגל לטובת האתר שלכם. האם זה נכון גם לאתרי אי קומרס? זה תלוי. צריך לבחור את סדר הגודל של המתחרים שלכם. אם האתר שלכם הוא קטן והמתחרים הם תאגידי ענק, כנראה שההשקעה בתקציבי פרסום ממומן לא תהיה משתלמת כלל. במקרה זה יהיה כדאי לכם להשקיע את המאמצים ואת הכסף בקידום אורגני. בשורה התחתונה - קידום ממומן צריך להיבחן באופן ספציפי בהתאם לאתר ולכן לא נוכל לתת תשובה חד משמעית האם זה כדאי או לא.