הצגת מוצרים בגוגל שופינג

פיצ´ר האי-קומרס החדש של Google נועד ליצור נראות נוספת למוצרים שאתם מוכרים באתר שלכם והוא בהחלט יכול להגדיל את המכירות. איך זה בדיוק עובד? למי זה מתאים? ומה זה דורש מכם? הנה כל התשובות.

בתור בעלי אתרים אתם וודאי חושבים כל הזמן איך ניתן לקדם את האתר שלכם ולגרום לו להגיע לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים. המטרה שעומדת בפניכם היא הגדלת המכירות והרווחים ובדיוק בשבילכם גוגל השיקה פיצ'ר חדש (יחסית) של הצגת מוצרים בגוגל שופינג.

הצגת מוצרים בגוגל שופינג - איך זה בדיוק עובד?

הפיצ'ר החדש והמהפכני מבית היוצר של גוגל מציע למעשה להציג את המוצרים שלכם באופן מהיר ומיידי עוד בגוגל ולפני ההגעה לאתר עצמו. הגולשים יקישו בשורת החיפוש את מה שהם מחפשים ובצידי העמוד יופיעו שלל מוצרים רלוונטים. הצגת המוצרים תכלול תמונה, מחיר ופרטים רלוונטים. אם עד עכשיו כל המוצרים והמידע עליהם הופיע רק כשהם הגיעו לאתר שלכם, כעת הם יופיעו עוד במהלך החיפוש שלהם בגוגל. לגולשים זה מהווה חיפוש יעיל ומהיר יותר, ולכם זה נותן אפשרות נוספת ומדויקת של קידום האתר והמוצרים שלכם. התוצאות בשטח מדברות בעד עצמן: עסקים שמקדמים את המוצרים שלהם בדרך זו נהנים מכניסות רלוונטיות רבות יותר וכתוצאה מכך גם מהגדלת מכירות.

כלי יעיל אך לא מתאים לכולם

המציאות בשטח אכן מדברת בעד הפיצ'ר החדש אך חשוב להבין שהוא אינו מתאים לכולם. למי הוא מתאים? לאתרים שמוכרים מוצרים מוחשיים. אם יש לכם אתר מכירות (אתר אי קומרס) שדרכו אפשר לבצע רכישות של מוצרים מוחשיים, זה יכול לעבוד נהדר עבורכם. אם יש לכם אתר תדמית בלבד, הפיצ'ר החדש לא יהיה יעיל עבורכם ואין טעם להשקיע זמן וכסף על קידום בסגנון הזה.

כך תקדמו את המוצרים שאתם מוכרים בגוגל שופינג

אם עשיתם את הבדיקה הנדרשת והבנתם שאתם עומדים בקריטריונים של קידום מוצרים בגוגל שופינג, הגיע הזמן ליצור קמפיין שכזה. מדובר על קמפיין קידום לכל דבר ועניין שעובד על מכרז ועל הצעת מחיר לקליק (בדיוק כמו קמפיין מודעות בגוגל). נדרשים ידע והבנה כדי להצליח בקמפיין כזה ובכל מקרה מומלץ להיעזר במקדם אתרים עם ניסיון בקמפיין גוגל שופינג. מקדם אתרים מומלץ ידע לערוך מחקר שוק, להבין את המתחרים שעומדים מולכם, ליצור מודעות מדויקות ולהציע הצעות מחיר נכונות. נשמח לעזור!