מודעות רספונסיביות בגוגל ADS

אם התחלתם לברר על קידום ממומן בגוגל אין סיכוי שהצלחתם לחמוק מהביטוי "מודעה רספונסיבית".

אם יש לכם ידע בנושא אתם בטח יודעים שרספונסיביות היא תנאי מוחלט להצלחת הקמפיין ובלעדיה כל העבודה שלכם תרד לטמיון. אם אין לכם מושג על מה מדובר, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. בשורות הבאות נסביר מהן מודעות רספונסיביות, מה החשיבות שלהן ואיך דואגים שהן יהיו כאלה. הנה כל הפרטים

מהי מודעה רספונסיבית בקמפיין גוגל ADS?

מכירים את זה שאתם גולשים באינטרנט ורואים מודעת פרסומת שהטקסט או התמונה בה חתוכים כך שאי אפשר להבין כלום? כנראה שמדובר במודעה שאינה רספונסיבית. מודעות רספונסיביות אלו מודעות שמתאימות את עצמן לפלטפורמה בה הן מופיעות באופן מושלם. הכוונה היא שלא משנה היכן המודעה תוצג היא תיקרא בצורה מושלמת. גם אם היא תופיע במהלך לישה ביוטיוב, גם אם במהלך שיטוט באתרים שונים, גם בגוגל, גם בבלוגים, גם בפורומים ולמעשה בכל מקום. החשיבות של זה היא עצומה שכן מודעה שאינה רספונסיבית לא תשיג את מטרת הקמפיין שכן הגולשים לא יוכלו לקרוא אותה.

כך תדאגו שהמודעות של הקמפיין שאתם יוצרים יהיו רספונסיביות

אחרי שהבנו את החשיבות של מודעות רספונסיביות הגיע הזמן להבין איך דואגים שהן יהיו כאלה. כשאתם מקימים קמפיין בגוגל ADS אתם אתם צריכים לדאוג שהמודעות שלכם יקראו באופן מושלם בכל מכשיר ובכל פלטפורמה. לגוגל יש מדריך שמציג את החוקים לרספונסיביות של המודעה באופן שיעזור לכם ליצור מודעות אופטימליות. כך למשל מדובר על כמה כותרות ליצור למודעה, שימוש נכון במילות מפתח רלוונטיות, כמות הטקסט הרצויה ודברים נוספים. ככל שתקפידו להיצמד למדריך ולהמלצות של גוגל כך תוכלו ליצור מודעות רספונסיביות יותר.

קמפיין מוצלח בגוגל ADS משיג תוצאות

קמפיינים בגוגל ADS נחשבים ליעילים במיוחד ולכאלה שמשיגים תוצאות מצוינות. הם מצליחים להביא גולשים רבים יותר לאתר, להגדיל את מאגר הלקוחות, להגדיל רכישות באתרי מסחר, לחזק את המותג וליצור לו תדמית טובה יותר. אלא שכדי שכל המטרות האלו יושגו הקמפיין צריך לכלול מודעות רספונסיביות. הקפידו על זה ביתר שאת! ואם אתם מרגישים שאין לכם מספיק ידע כדי ליצור מודעות כאלה, היעזרו בחברה לקידום אתרים. חבל שהכסף שלכם ילך לפח על מודעות שלא יתרמו לכם דבר.