ניהול קמפיין רימרקטינג

כולם אומרים לכם שאתם חייבים להשקיע בפרסום באינטרנט, והאמת? הם לגמרי צודקים!

ככל שעובר הזמן יותר ויותר עסקים מבינים ששווה ומשתלם להותיר נתח משמעותי מתקציב הפרסום של שיווק דיגיטלי ברשת האינטרנט. אלא ששיווק אינטרנטי הוא שם כולל מידי ובתוכו ישנו מגוון גדול במיוחד של אפשרויות פרסום. האפשרות שהפכה לפופולרית ביותר בזמן האחרון היא רימרקטינג כאשר התרגום "שיווק מחדש" מצליח לבטא במעט את המשמעות שלה. מדובר למעשה בפנייה לאנשים שכבר ביצעו התעניינות עם מה שיש לנו להציע. אלו יכולים להיות גולשים שכבר ביקרו באתר שלנו או אנשים שיצרו מעורבות בתכני הפייסבוק שהעלינו. נקודת ההנחה היא שכאשר אנחנו פונים למי שכבר התעניין בנו בעבר, סיכויי ההמרה הם גבוהים יותר ונוכל למעשה "לסגור מכירה" ולהפוך אותם מגולשים ללקוחות. הנה כמה דברים שחשוב לדעת על ניהול קמפיין רימרקטינג בפייסבוק ובגוגל כדי שתוכלו להיות בטוחים שהכסף שלכם מושקע כהלכה ויניב לכם תוצאות.

קמפיין רימרקטינג בפייסבוק - יש שיגידו שזו אפשרות הפרסום היעילה ביותר

בתור בעלי עסקים וודאי שמעתם לא פעם את המשפט "כולם בפייסבוק" כאשר הכוונה היא להמחיש לכם עד כמה אתם חייבים להשקיע בפרסום בפייסבוק. בעוד היעילות של אופציות הפרסום הרגילות בפייסבוק לא תמיד מוכחת, היעילות של הרימרקטינג דווקא כן. איך מנהלים קמפיין רימרקטינג בפייסבוק? מתחילים בהשתלת קוד מיוחד באתר של העסק שלכם שיצבע למעשה את כל מי שיבקר בו. לאחר מכן יוצרים מודעה מיוחדת שתפנה אך ורק לקהל המבקרים הזה. כאשר אותם מבקרים יכנסו לפייסבוק המודעה הזו תרדוף אותם ותזכיר להם את המוצרים או השירות שלכם שהם כבר בחנו בעבר. זה יאפשר לכם להישאר בתודעה שלכם עד לביצוע הרכישה. סיכויי ההמרה ברימרקטינג בפייסבוק הם גבוהים למדי ולא סתם זו הוכתרה כאחת משיטות השיווק היעילות והמדויקות ביותר.

קמפיין רימרקטינג בגוגל אדוורדס - לרדוף אחרי הגולשים שלכם עד שהם הופכים ללקוחות

בדומה לקמפיין רימרקטינג בפייסבוק, גם האופציה שמציעים בגוגל אדוורדס מתבססת על צביעת הגולשים באתר שלכם וביצוע "מעקב צמוד" אחריהם. אלא שכאן תוכלו לעקוב אחריהם באתרים הבאים שהם יבחרו לגלוש בהם ולא רק ברשת הפייסבוק. גם האפשרות הזו נחשבת לשיטת שיווק יעילה ביותר שמביאה לתוצאות מרשימות במיוחד. העובדה שאתם בעצם לא עוזבים את הגולשים שלכם ו"רודפים אחריהם" לכל מקום שהם הולכים אליהם, מאפשרת לכם להגיע בדיוק אל קהל היעד שלכם בצורה מדויקת שמשיגה ביצועים.

ניהול קמפיין רימרקטינג - כל אחד יכול או להשאיר את העבודה למומחים?

למרות שתיארנו את קמפיין רימרקטינג כפשוט לכאורה, חשוב להבין שמדובר במשהו מורכב שלא כל אחד יכול לעשות . כמובן שברמת העיקרון גם מי שאין לו ניסיון או ידע יוכל לנהל קמפיין רימרקטינג אלא שכדי להשיג תוצאות טובות, מומלץ להשאיר את המשימה למקצוענים. חשוב לבחור באופן נכון את המודעה (קריאטיב, עיצוב, תוכן וכו'), חשוב לבחור באופן נכון את התקציב, וחשוב ביותר לעשות מידי יום אופטימיזציה (מיטוב) לקמפיין. האופטימיזציה זוהי למעשה הדרך שלנו לנתח את הנתונים שעולים מן הקמפיין ולשפר אותו עד שהוא יהיה מושלם וישיג בדיוק את התוצאות שרצינו. ואם עוד לא הבנתם עד עכשיו מה דעתינו אז הנה אנחנו מחדדים: הכסף שלכם שווה הרבה וחשוב שתשקיעו אותו בצורה מדויקת ותימנעו מבזבוזים. או במילים אחרות: תנו למומחים לנהל לכם את קמפיין הרימרקטינג כדי שתהיו בטוחים שהוא מתבצע על הצד הטוב ביותר ושהוא יביא להגדלת מכירות ורווחים.