פרסום באדוורדס

רשת הפרסום של גוגל שהמציאה את המושג קידום ממומן מצליחה גם אחרי שנים רבות להביא לתוצאות מעולות

"אני כבר משקיע המון כסף עבור קידום אורגני בגוגל", "רוב הלקוחות שלי נמצאים בפייסבוק, אני מעדיף להשקיע את הכסף שם", "אף אחד גם ככה לא לוחץ על המודעות הממומנות בגוגל, אין לי סיבה לשים שם כסף". אלו הם רק חלק מהמשפטים שאנחנו שומעים כמעט מידי יום וסביר להניח שגם אתם אמרתם אותם לעצמכם פעם אחת או יותר. קידום בגוגל אדוורדס (מה שנכלל למעשה תחת הכותרת "מודעה" בשורות החיפוש העליונות) עומד בתחתית סדר העדיפויות של תקציב הפרסום, אצל רוב בעלי האתרים, וחבל. מדובר בכלי שאם משתמשים בו יעיל יכול להביא לתוצאות מצוינות.

קמפיינים באדוורס - למה לא כדאי לוותר עליהם?

גוגל הוא מנוע החיפוש הנפוץ והמוכר בעולם ואסור לכם לוותר על נוכחות בו. גם אם השקעתם תקציב על קידום אורגני (וטוב שכך), אנחנו מאמינים שלא כדאי לוותר על קמפיין אדוורדס במקביל. היעילות של קמפיין מסוג זה היא גבוהה והתוצאות הן מיידיות ומהירות. בזמן שקידום אורגני לוקח זמן ודורש התמדה, את המודעות הממומנות שלכם יראו באופן כמעט מיידי מרגע הפרסום. בנוסף לכך ניתן לבחור לאיזה קהל היעד המודעות יופיעו, לאיזה איזור גיאוגרפי, באיזה מכשירים ועוד. השליטה על הופעת המודעות היא גבוהה בהרבה מקידום אורגני ויכולה להביא לתוצאות טובות במיוחד. אל תוותרו על קידום באדוורדס!

קידום ממומן בגוגל - למי זה מתאים?

קמפיינים באדוורדס מתאימים לעסקים גדולים, לעסקים קטנים, לעסקים שיש להם המון מתחרים וגם לכאלה שהם יחסית בלעדיים. במילים אחרות: זו צורת שיווק שמתאימה לכולם! גם אם יש לכם תקציב גדול במיוחד להשקיע וגם אם לא, אנו ממליצים לכם להקים קמפיין טוב ומקצועי בגוגל אדוורדס והתוצאות לא יאחרו להגיע - הכסף יחזור אליכם!

דברים שחשוב להקפיד עליהם כשעושים קידום בגוגל ADS

אנחנו כל הזמן מדברים בשבחי קידום ממומן בגוגל, אך חשוב לנו להבהיר דבר אחד: צריך לדעת איך לפרסם בגוגל ולא כל אחד יכול לעשות את זה. צריך לבדוק מהן מילות המפתח הרלוונטיות לתחום האתר שלכם, מיהו קהל היעד, מיהם המתחרים שלכם ועד כמה הם חזקים, כמה כסף כדאי להשקיע בכל מודעה ודברים נוספים. רק מקדם מקצועי יוכל להקים קמפיין יעיל שבסופו של דבר ישיג את המטרות ויחזיר את ההשקעה. על אף שהפרסום בגוגל פתוח לכולם ואין צורך בתעודה או רישיון, צריך לדעת איך לעשות את זה.