קמפיינים בגוגל Ads

יש לכם אתם שבניתם ועיצבתם בחוכמה. דאגתם לחווית משתמש מעולה, להתאמה מושלמת למובייל, ואפילו לחברה לקידום אתרים שדואגת לכם לקידום אורגני.

האתר שלכם מציג נתונים יפים, אבל עדיין אתם מרגישים שמשהו חסר ושאתם יכולים להגיע לתוצאות טובות יותר? לפעמים קידום אורגני אינו מספיק ויש צורך להפעיל את "התותחים הכבדים". כשאנחנו משתמשים בביטוי הזה אנחנו מתכוונים לקמפיין ממומן בגוגל. איך זה עובד? אתם תשלמו כסף לגוגל והוא בתמורה יקדם את האתר שלכם וידאג שיגיע לקהל היעד שלכם. נשמע פשוט? אז זהו, שזה ממש לא. קמפיין גוגל אדוורדס כולל המון מידע שצריך להכיר. הנה כמה דגשים.

מחקר מילות מפתח

יצירת קמפיין בגוגל (ולמעשה גם קידום אורגני) חייבת להתחיל במחקר מילות מפתח. כך תוכלו לדעת מהן מילות המפתח הרלוונטיות לתחום עיסוק האתר ומהו היקף החיפוש שלהן. זה יסייע לכם לדעת באילו מילים להתמקד וגם יאפשר לכם להעריך את התקציב שתצטרכו להשקיע. לאחר מחקר מילות מפתח מתחיל תכנון הקמפיין. קמפיין הוא סידרה של מודעות (שמותאמת למחקר מילות המפתח) שאמורות להיות מוצגות לקהל היעד שפילחתם. יצירת קמפיין מצליח דורשת הבנה מעמיקה בנושאים של פילוח קהל, ניסוח מודעות וכמובן מחקר מילות מפתח.

הצגת המודעות שלכם

גוגל מאפשר להציג את המודעות שלכם במקומות שונים ולא רק במנוע החיפוש. אפשר להציג אותן באתרים השונים שקהל היעד שלכם גולש בהם  וגם ברשת היוטיוב. יש לכך אפקטיביות גדולה שכן המודעות מוצגות להם במקומות שונים, מה שיכול בסוף לגרום להם להיכנס לאתר שלכם. ישנה גם אפשרות של "רימרקטינג" שנחשבת ליעילה במיוחד. במקרה זה המודעות יוצגו לגולשים שכבר היו באתר שלכם "וירדפו" אותם לאתרים נוספים שהם יגלשו בהם. זה יאפשר לכם להיות בתודעה שלהם לאורך זמן רב, מה שיגדיל את סיכויי הצלחת הקמפיין.

תקציב לקמפיין ADS

אז מהו התקציב הריאלי לקמפיין מודעות בגוגל? לא נוכל לתת תשובה חד משמעית לשאלה הזו כיוון שיש פרמטרים רבים שצריך לקחת בחשבון. אם אתם עסק נבדל ויחיד ואין לכם מתחרים ריאלים רבים, ייתכן ותוכלו להשקיע תקציב נמוך יחסית שיביא תוצאות טובות. אם התחרות שאתם עומדים בה היא גדולה, כנראה שתצטרכו להשקיע תקציב גדול יותר. קביעת תקציב לקמפיין ממומן חייבת להיעשות לאחר מחקר מילות המפתח ולאחר בחינה של קהל היעד והמתחרים שלכם. אולי בכלל הקהל שלכם לא נמצא בגוגל ויהיה כדאי לכם להתמקד בזירות אחרות?