יועץ קידום ושיווק באינטרנט

נכסים דיגיטליים אמורים לשפר את תוצאות העסק שלכם, להביא לקוחות רבים יותר, ולהגדיל את הרווחים

כשאנחנו מדברים על "נכסים דיגיטליים" אנחנו מתכוונים לאתר האינטרנט שלכם ולעמודי המדיה החברתית שלכם. אך מה קורה כשאתם משקיעים מאמץ רב בתיחזוק הנכסים האלו אך התוצאות לא מגיעות? אתם מכניסים תכנים לאתר, מקפידים לעלות פוסטים לפייסבוק ולאינסטגרם אבל הדברים לא זזים? אם אתם מרגישים שהמאמץ שלכם לא נושא פרי, שהלקוחות לא מגיעים ושהרווחים לא גדלים, סימן שמשהו תקוע. נכון שאם הרכב שלכם היה תקוע הייתם לוקחים אותו למוסך באופן מיידי? בדיוק כך עליכם לנהוג כשמשהו בשיווק הדיגיטלי שלכם לא עובד. יועצי שיווק דיגיטלי יוכלו לעזור לכם "לשחרר את הפקק" וליצור תכנית פעולה שתביא תוצאות לעסק.

יועץ קידום אתרים - מה הוא בעצם עושה?

עבודתו של יועץ קידום האתרים דומה במעט לעבודתו של הרופא ולא, לא הגזמנו. כשמשהו כואב לכם ואתם הולכים לרופא הוא נותן לכם תרופה שתפקידה לפתור את המצב ולהוביל לתפקוד תקין של הגוף. אותו הדבר עושה יועץ קידום אתרים: כשמשהו בתפקוד האתר שלכם לא תקין ולא מביא תוצאות, הוא מציע תכנית "הבראה" שתביא להתנהלות נכונה יותר. יועץ קידום אתרים מקצועי בוחן את הנכסים הדיגיטליים שלכם באופן מדוקדק ומוציא דו"ח מסקנות שמציג דרך פעולה אחרת. הוא מציע איזה תוכן להכניס לאתר, איזה טעויות במבנה שלו כדאי לתקן, מה צריך להסיר ממנו ובאופן כללי איך כדאי לקדם אותו (אורגני וממומן) כדי שיביא תוצאות.

סוגי עסקים שצריכים יועצי שיווק באינטרנט

יועץ קידום אתרים יכול לעזור גם לעסקים גדולים במיוחד, גם לקטנים, גם לבינוניים, גם לעסקים שיש להם חנות פיזית וגם לאלו שמוכרים רק ברשת, גם לעסקים שמציעים מוצר מוחשי וגם לאלו שמוכרים שירות. במילים אחרות: כל סוגי העסקים יכולים להיעזר בשירותי יועץ שיווק דיגיטלי. כל עסק שמרגיש שמשהו לא עובד ושהנכסים הדיגיטליים שלו יכולים להשיג לו יותר, יכולים וצריכים להתייעץ עם איש מקצוע. המציאות בשטח מוכיחה שעסקים שנעזרו ביועץ השיגו תוצאות טובות ומרשימות מאלו שהיו להם לפני כן.

כך תבחרו בחוכמה יועץ קידום אתרים ושיווק דיגיטלי

אז החלטתם שאתם צריכים יועץ קידום אתרים, מה עכשיו? הרי השוק מלא בכל-כך הרבה בעלי מקצוע שמבטיחים הבטחות מפה ועד הודעה חדשה. איך בוחרים? ובכן, יועץ קידום אתרים הוא אדם בעל ניסיון והוכחות בתחום של קידום בגוגל. בחרו את היועץ שלכם לפי הניסיון שלו ולפי המלצות עליו, ולא לפי ההבטחות שהוא מבטיח. שאלו אותו בדיוק איך הוא מתכוון לעבוד, ומהי שיטת הפעולה שלו. בחרו מישהו שיש לכם חיבור אישי איתו ומישהו שאתם יכולים לסמוך עליו.