מיתוג אינטרנטי

השקעתם בלוגו מפואר ומדויק, בניירת משרדית ממותגת ואפילו הספלים בעסק שלכם נושאים בגאון את המיתוג המושקע שלכם...

הכל טוב ויפה וחשוב, אבל מה לגבי מיתוג באינטרנט? מה קורה כשמקישים את שם העסק שלכם במנוע החיפוש? האם מתקבלות תוצאות מרשימות או שאתם נמצאים הרחק מאחורי המתחרים שלכם? מיתוג אינטרנטי נועד כדי שהשם שלכם יופיע לא רק על הספלים במשרד (שכבודם במקומם מונח), אלא גם במנועי החיפוש באינטרנט. כיום ברור לכולם שהזירה האינטרנטית היא חשובה ביותר ואולי אפילו החשובה מכל ואם לא תראו נוכחות שם כנראה שהמתחרים שלכם יעקפו אתכם בסיבוב. אז איך עושים את זה? מיתוג באינטרנט ידאג לכך ואנחנו ב-BGO מדיה נדאג שמיתוג שלכם יהיה משמעותי ועוצמתי גם ברשת. נחשוף אתכם במנועי החיפוש וברשתות החברתיות ונשקיע מאמצים גדולים במיוחד כדי שהמותג שלכם יבלוט בזירה הקריטית הזו.

שיווק באינטרנט

אחד השיעורים הראשונים בלימודי שיווק עוסק בחשיבות המיתוג ובסיכויים שיש למותג חזק ומבוסס להצליח מבחינה עסקית. כשבונים תכנית שיווק דיגיטלית במטרה לכבוש גם את האינטרנט יש להשקיע מחשבה ביצירת מותג בעל נוכחות ועוצמה ברשת. שיווק אינטרנטי מוצלח הוא כזה שידאג שהמותג שלכם יופיע בגוגל. כמה שזה נשמע פשוט מדובר במשימה מורכבת שדורשת ידע והבנה בזירה הסבוכה הזו ומומלץ להשאיר אותה למקצוענים.

קידום מותג באינטרנט

הזירה האינטרנטית כוללת אינספור עסקים ומותגים מכל תחום אפשרי ולכן לא תמיד קל כל-כך לבלוט ולהופיע בשורות החיפוש הראשונות בגוגל. זה נכון בעיקר אם יש לכם מתחרים רבים ובעיקר אם הם ישקיעו מאמצים גדולים במיתוג אינטרנטי ואתם לא. אל תישארו מאחור! עולם האינטרנט הוא חשוב בדיוק כמו העולם שמחוצה לו ואתם חייבים להיות נוכחים גם בו. מיתוג אינטרנטי מוצלח הוא כזה שיקדם את האתר ואת המותג שלכם בגוגל, ביוטיוב, בפייסבוק ובשאר הרשתות החברתיות. מיתוג שיסייע לו לבלוט מעל השאר, מה שיתורגם לרווחים.

קידום אתרי אינטרנט

אתר העסק שלכם הוא נכס גדול שכל עוד הוא מנוהל כהלכה הוא יכול להוביל לרווחים גדולים ולתוצאות מרשימות. אתר לא מקודם לא יכול לעזור לכם כיוון שחוץ מכם ומאנשים שנכנסים אליו באופן יזום הוא ככל הנראה לא יגיע לאיש. קידום אתרים תורם לחיזוק המיתוג שלכם ויוצר נוכחות בכל הזירה האינטרנטית. זה יכול להיות קידום אורגני או קידום ממומן אבל השורה התחתונה היא שקידום מוביל לתוצאות ממשיות הוא כלי מרכזי בשיווק שלכם. קידום אתרים הוא המומחיות שלנו ב- BGO מדיה והניסיון הרב שצברנו בתחום מאפשר לנו לסייע ללקוחות שלנו להתקדם במנועי החיפוש ולצבור יתרון מעל המתחרים שלהם.