פיתוח והפקת תוכן לאינטרנט

תוכן טוב באתר אינטרנט מורכב מטקסט, תמונות וגם וידאו

יש כל-כך הרבה אתרי אינטרנט ולמעשה אפילו ברגע שאתם קוראים את השורות האלו, בדיוק הוקם לו אתר חדש. גם בתחום שלכם, ואתם וודאי מבחינים בזה, יש אתרים רבים שמהווים לכם תחרות רצינית. הדרך הטובה ביותר לבלוט מעל המתחרים ולנסות לנצח בתחרות היא באמצעות התוכן שתציגו באתר שלכם וברשתות החברתיות. התוכן הוא הקלף החזק ביותר במשחק האינטרנט והוא זה שיקבע את המעמד שלכם ובאופן ישיר גם את ההצלחה שלכם והרווחים שלכם. התוכן הוא גם זה שישפיע על התדמית שלכם, על הרושם שתותירו על לקוחות פוטנציאלים ולכן מומלץ לקחת את הנושא בכל הרצינות הדרושה. מרבית העסקים בוחרים להשאיר את המשימה החשובה הזו למקצועניים בתחום וכך הם מוודאים שהיא נעשית על הצד הטוב ביותר והיעיל ביותר. מילים הן כוח ויש להן חשיבות עצומה! נשמח לעזור לכם במשימה הגורלית הזו ולדאוג שהאתר שלכם יכיל תוכן מגוון, איכותי וכזה שיסייע לכם לבלוט מעל המתחרים.

כתיבת שיווקית לאתרי אינטרנט

כתיבה שיווקית צריכה להיות חלק ממערך השיווק של העסק שלכם. בדיוק כמו שאתם משקיעים באנשי שיווק ופרסום ואנשי מכירות, כך עליכם להשקיע בכתיבה שיווקית מקצועית. תוכן ברור, רהוט, אינטילגנטי, מעניין, מגוון ואיכותי שישרת את המותג שלכם וייצג אתכם ואת ערכי העסק.  ישנם כללים ברורים לכתיבה שיווקית ויש להקפיד עליהם כאשר מנסחים את התכנים לאתר או לכל מקום אחר. על הטקסים להיות צלולים, "לתפוס את הקורא" ולגעת בו, וכמובן לגרום לו להרגיש שהוא חייב להיעזר בכם. זה צריך להיעשות בדרכים יצירתיות ולא באופן אגרסיבי מידי ולכן לכל מילה שתיכתב צריכה להיות סיבה ומשמעות. כתיבה שיווקית צריכה להעביר מסר, היא צריכה להיות מכוונת ישירות אל קהל היעד שלכם והיא צריכה להשאיר רושם גדול על הקוראים שלכם.

הפקת תוכן ויזואלי לעסקים

אחרי שנגענו בנושא של כתיבת שיווקית נעבור לדבר על תוכן ויזואלי שגם לו יש חשיבות עצומה בקידום העסק שלכם באינטרנט. התחרות הגדולה על תשומת הלב של הגולשים הביאה לצורך ברור בתוכן ויזואלי כדי לכבוש את תשומת ליבו. תוכן מעניין, ברור, עשוי טוב וכזה שלא דורש מאמץ רב מידי מהקורא. כך ניתן בקלות לתפוס את הגולשים ולהוביל אותם לצרוך את שאר התכנים באתר שלנו וכמובן גם להפוך אותם ללקוחות פוטנציאלים. הכוונה היא לסרטונים, קליפים קצרים, גיפים, תמונות וכל דבר ויזואלי אחר שילכוד את תשומת הלב של הגולשים ויסייע לנו לבלוט מעל המתחרים.

יהול תוכן לאתרי אינטרנט

כשאנחנו מדברים על תוכן אנחנו מדברים על כל מה שיש באתר שלנו ובחשבונות ברשתות החברתיות: מדובר על תמונות, סרטונים, מילים, כותרות ובאמת כל מה שמופיע תחת השם שלכם. ניהול תוכן הוא משימה בעלת השפעה גדולה ואם היא תיעשה בצורה מקצועית ואיכותית אתם בהחלט תרגישו בזה. אנחנו ב- BGO מדיה חיים ונושמים תוכן על כל המשתמע מכך. הפקת תוכן מגוון ואיכותי שמזניק עסקים למעלה הוא האהבה הגדולה שלנו והמשימה העליונה שאנו רואים נגד עיננו בכל בוקר שאנחנו מגיעים למשרד.