שיווק באינטרנט

אם נשווה את השיווק של היום לשיווק של לפני 10 שנים את גודל השינוי שהוא עבר ועדיין עובר

דוגמה ברורה לכך ניתן לראות בתקציבים העצומים שמשקיעים עסקים וחברות בשיווק באינטרנט. אם פעם הנתח הגדול של תקציב השיווק היה מושקע על סוכני שטח שכיתתו רגליהם ממקום למקום במטרה להפיץ את הבשורות של העסק, הרי שאת מקומם החליפו מומחים לשיווק דיגיטלי. זה לא שתפקידם של סוכני השטח נעלם כמו שהוא הצטמצם משמעותית והאנרגיות הגדולות מושקעות בשיווק אינטרנטי. זה קרה כחלק מתהליך טבעי בו אנו מבלים יותר ויותר ברשת, צורכים תכנים, מתקשרים עם חברים, קונים, מוכרים ובקיצור - חיים את חיינו באינטרנט.

מה זה שיווק באינטרנט?

שיווק באינטרנט הוא שם כולל לכל האמצעים שננקוט על מנת לפרסם את העסק והמוצרים שלנו ברשת. כיוון שהאינטרנט הפך להיות חלק כל כך מרכזי בחיינו, עסקים שלא ישקיעו בשיווק אינטרנטי לא ישרדו. אין דרך קלה יותר להציג את הדברים. אמצעי השיווק באינטרנט הם רבים ומגוונים: זה יכול להיות שיווק בגוגל, בפייסבוק וברשתות החברתיות, במיילים וניוזלטרים ועוד. המציאות בשטח מוכיחה שהשיווק באינטרנט עובד. מדובר כיום באחת הזירות המרכזיות לשיווק ופרסום וכמעט ואין עסק (קטן כגדול) שלא משקיע חלק נכבד מתקציב הפרסום (אם לא את כולו) לשיווק דיגיטלי.

שיווק בגוגל

הגוגל, הלוא הוא מנוע החיפוש המפורסם בעולם, הפך כבר מזמן להיות פותר החידות שלנו. כל דבר שאנו מחפשים אנו פונים קודם כל אל הגוגל. אלו יכולים להיות רופאים, מוצרים, תכנים כאלה ואחרים, שירותים, עסקים, חנויות, רעיונות ובקיצור - הכל! כיוון שהגוגל הפך לכלי החיפוש המרכזי ביותר חברה שרוצה לשווק את מוצריה ושירותיה חייבת להיות שם! היא חייבת לעלות בעמודי החיפוש בביטויים הקשורים אליה שכן רק כך תוכל להגיע לכמה שיותר אנשים ולהגדיל את מאגר הלקוחות שלה. אפשרויות השיווק בגוגל מתחלקות לשניים: פרסום ממומן ופרסום אורגני. שתי האפשרויות הן טובות והוכחו כיעילות בשיווק והגדלת רווחים.

שיווק ברשתות החברתיות

אם חשבתם שאנשים מבלים הרבה זמן בגוגל, כנראה שעוד לא קראתם את הנתונים על השימוש ברשתות החברתיות. הנתונים מציגים שימוש גובר שעולה  משנה לשנה של אנשים בפייסבוק, באינסטגראם וברשתות נוספות. מסיבה זו מדובר בזירות קריטיות לפרסום שממש לא מומלץ לוותר עליהן. הפרסום בפייסבוק וברשתות חברתיות אחרות הוא בגדר חובה ועסק שלא ישכיל להבין זאת עלול להפסיק לקוחות וכספים רבים. אנחנו בחברת BGO מדיה עוסקים כבר שנים רבות בשיווק דיגיטלי ואנו מלווים עסקים רבים בדרכם למעלה. נשמח לעמוד לשירותכם ולהתאים עבורכם את אסטרטגית השיווק הדיגיטלי המתאימה ביותר עבורכם.