קידום ממומן
גם אם לא יגידו זאת בקול, החלום של כל בעל אתר הוא להיות בעמוד הראשון בגוגל!!!
מעבר לתחושת הגאווה שבדבר, העמוד הראשון בגוגל הוא העמוד הנצפה ביותר והמיקום הזה יכול להביא כניסות רבות לאתר, מה שיוביל לחיזוק המותג שלכם ולעליית רווחים. קידום ממומן הוא קידום ממוקד שמוביל את האתר לעמוד הראשון. זוהי אפשרות שנותן גוגל כדי להתקדם בעמודי החיפוש תמורת סכום כסף ובהתאם לתקציב שהוגדר מראש. התשלום בדרך כלל מתבצע על פי כניסות לאתר דרך המודעה הממומנת. מדובר באפשרות יעילה במיוחד למי שרוצה להגיע לעמוד הראשון אך אין לו זמן להמתין לקידום אורגני יעיל שיעשה זאת. חשוב לציין שקידום ממומן הוא תורה שלמה ויש לבחור בקפידה את מילות המפתח שתרצו לקדם ולנהל את הקמפיין באופן מקצועי. אנחנו ב- BGO מדיה מתמחים בקידום ממומן בגוגל ונשמח לסייע לכם לנצל את התקציב בצורה הטובה ביותר שתוביל לתוצאות הטובות ביותר.
קידום ממומן בגוגל – למי זה טוב?
קידום ממומן בגוגל הוא אפשרות מצוינת למי שרוצה להיות עמוד ראשון בגוגל. ברור שמדובר בשאיפה של כל בעל אתר אולם לא תמיד האופציה הזו תהיה בהכרח עדיפה. היא מתאימה לאתרים שבמילות מפתח מסוימות נמצאים הרחק מאחור וזקוקים להתקדם כדי שיראו אותם. קידום ממומן יוצר נוכחות בגוגל ומוביל לכניסות מרובות לאתר. כיוון שמדובר בקידום ממוקד הוא נחשב ליעיל ואפקטיבי במיוחד.
עלויות פרסום בגוגל
קידום ממומן הוא למעשה פרסום לכל דבר ועניין וככזה הוא עולה כסף. לפני שאתם ממהרים לחשוש מהוצאת כספים זכרו שמדובר בערוץ יעיל ואפקטיבי ולכן ההשקעה הכספית בהחלט עשויה להשתלם לכם. כאשר מתחילים קמפיין פרסום בגוגל יש להגדיר תקציב פרסום חודשי ויומי. התשלום יורד רק אם יש לחיצות על המודעה וכניסות לאתר שלך. זה אומר שיכול להיות יום בו לא ירד לכם כלל כסף מן התקציב ויום אחר בו ירד הסכום המקסימלי שהגדרתם לאותו יום ואז הפרסום לאותו היום ייפסק.
בחירת מילות מפתח לקמפיין קידום ממומן בגוגל
שלא כמו קידום אתרים אורגני אחד הדברים החשובים ביותר בקמפיין ממומן בגוגל הוא בחירה מושכלת ומדויקת של מילות המפתח. כדי לעשות זאת צריך לבצע מחקר מילות מפתח מקצועי ולבחון אלו מילים הן הרלוונטיות ביותר עבור האתר שלכם. בחירה שגויה עלולה לגרום לכך שכל הכסף שתשקיעו בקמפיין ירד לטימיון ולכן חשוב להיעזר באנשי מקצוע בעלי הבנה בקידום ממומן בגוגל.