טיפים לקידום עסקים באינטרנט

כמעט כל עסק שמקים אתר אינטרנט, עמוד פייסבוק או כל נכס דיגיטלי אחר רוצה שהוא יתקדם כמה שיותר מהר ויגיע לכמה שיותר גולשים. התוצאה הישירה של הקידום היא הגדלת הרווחים וחיזוק המותג, והרצון הזה ברור ומובן.

כמו כל תחום אחר בחיים, גם בקידום באינטרנט אין פתרונות קסם, והתוצאות מגיעות לאחר עבודה קשה ומאומצת. זה נכון בעיקר כשמדובר על קידום אורגני בגוגל, קידום שנחשב לקידום האפקטיבי והאיכותי ביותר. התוצאות מקידום שכזה יתחילו להגיע לאחר בערך 3 חודשים (פלוס מינוס) וגם לאחר שהתוצאות מגיעות יש לשמור עליהם ולתחזק את פעילות הקידום כל הזמן. הנה כמה טיפים לקידום מוצלח ויעיל של עסקים באינטרנט.

שימוש בתוכן מגוון, איכותי ובעל ערך לגולשים

תוכן הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר להצלחת הקידום. עליכם להקפיד על הכנסת תוכן איכותי ומגוון שנוצר לאחר מחשבה מעמיקה. זה מה שיגרום לגולשים להישאר באתר שלכם לאורך זמן וגם לחזור אליו. זה גם מה שיגרום לגוגל לדרג את האתר שלכם גבוה וכתוצאה מכך לשדרג את מיקומו. כשאנחנו מדברים על תוכן אנחנו מתכוונים לטקסטים, תמונות, סרטונים ולכל מה שממלא את האתר שלכם. חישבו על כל מילה שנכנסת לנכסים הדיגיטליים שלכם ודאגו שהכל יהיה איכותי ומעניין. ככל שזה ייתן לגולשים שלכם יותר ערך, אתם תראו תוצאות מהר יותר.

ביצוע אופטימיזציה לאתר ותיקון שגיאות באופן קבוע

אחרי שנגענו בצד של התוכן, הגיע הזמן לדבר על הצד הטכני שגם לו יש חשיבות מכרעת במשימת הקידום. חשוב לבצע אופטימיזציה לאתר, לבדוק באילו דפים יש שגיאות, אילו עמודים נטענים לאט יחסית, איזה תמונות לא עולות, האם האתר לא נראה טוב בטלפון נייד ובאופן כללי לבדוק כל הזמן מה לא עובד טוב מבחינה טכנית. ככל שתפעלו באופן תמידי לתיקון שגיאות קיימות ולביצוע אופטימיזציה זה ישיג תוצאות טובות יותר בתהליך הקידום.

מעקב בגוגל אנליטיקס ובכלי מדידה נוספים

כמו בכל תהליך אחר, גם בתהליך של קידום עסקים באינטרנט יש לבצע מדידות ומעקבים באופן שוטף. כשזה נוגע לקידום אתרים בגוגל יש לנו מגוון כלים כמו למשל גוגל אנליטיקס שנותן מענה מדויק על כמות הנכנסים לאתר, משך זמן השהייה שלהם בו ודברים נוספים. גם בפייסבוק, ביוטיוב ובמקומות אחרים אנחנו יכולים למדוד כמות צפיות, כמות לייקים ופרמטרים נוספים שייתנו לנו מענה שבאמצעותו נוכל לפעול לשיפור הקידום. הקפידו לבצע את המדידות האלו בתדירות קבועה ולהסיק מהן את המסקנות הדרושות. מעקב והסקת מסקנות יאפשר לכם להתאים את הקידום למציאות המשתנה ולשפר תוצאות.