יועץ קידום אורגני לבדיקת אתר

אם יש לכם אתר אינטרנט בטח נתקלתם לפחות פעם אחת בהצעה "נדיבה" של יועץ קידום שמציע לבדוק לכם את האתר בחינם.

הוא מתחייב לבדיקה ללא עלות שלאחריה יוכל להגיד לכם בדיוק מה עובד טוב ומה פחות טוב באתר שלכם. לכאורה ההצעה הנדיבה הזו נשמעת כדאית ומשתלמת, אלא שלא מדובר בהצעה תמימה. יועצי קידום שפונים אליכם באופן אישי אינם חפים מאינטרס (מן הסתם) והם שואפים להפוך אתכם ללקוחותיהם. אין בכך שום דבר פסול, אלא שחשוב להבין שהבדיקה אינה תמימה והתוצאות שמוצגות לכם לא בהכרח אמינות. שלא תבינו לא נכון, אנחנו חושבים שבדיקת אתר על ידי מומחה קידום היא חיונית והכרחית, אלא שצריך לדעת מי עושה אותה ומה עושים עם התוצאות. הנה כמה דברים שכדאי להכיר.

כך תבחרו יועץ קידום אתרים אמין

ההמלצה שלנו היא לפנות בעצמכם ליועץ קידום אתר ולא לבחור ביועץ שפנה אליכם באופן אישי. ברוב המקרים יועץ שפנה אליכם יציע לכם שירותי בדיקה בחינם לגמרי, מה שצריך לעורר אצלכם חשד. הוא עשוי להציף שלל בעיות באתר שלכם, כאשר לא לכולן יש בהכרח אחיזה במציאות. כיוון שהוא מעוניין שתהיו לקוחות קידום שלו, הוא עלול להציג לכם נתונים מנופחים ולא אמינים. חשוב לבחור ביועץ קידום מומחה בקידום אורגני. אחד שעוסק בתחום כבר תקופה ויש לו "פנקס קבלות". בקשו להבין מה הרזומה שלו כולל, אילו אתרים הוא מקדם ואיך צבר את הידע והניסיון המקצועי שלו.

קיבלתם תוצאות של בדיקת האתר שלכם - מה עושים עכשיו?

בחרתם יועץ קידום אורגני שאתם סומכים עליו, הוא ביצע בדיקה באתר שלכם והציג לכם נתונים לשימור וכאלו לשיפור. עכשיו זה הזמן שלכם לפעול לשיפור האתר במטרה שישיג תוצאות טובות יותר בקידום. אתם יכולים לבחור שאותו יועץ יפעל לתיקון הליקויים שמצא ואתם יכולים לבחור בחברה אחרת שמתמחה בקידום אתרים אורגני. הבדיקה נועדה כדי לאתר את הבעיות באתר שמונעות ממנו להתקדם אך היא מחייבת גם פעולה לאחריה. הקפידו לבצע את הדברים במהירות.

כל כמה זמן מבצעים בדיקות אתר לקידום אורגני?

מקדם אתרים מקצועי שמקדם אתר מסוים מבצע בידקות אתר כל הזמן. באופן שוטף הוא בודק האם יש שגיאות ותקלות באתר, הוא בודק את המיקומים שלו, מבצע אופטימיזציה ומאתר בעיות כל הזמן. רק כך ניתן לבצע קידום אורגני איכותי שמשיג תוצאות. במידה ואתם מרגישים שאתם רוצים לבדוק את הקידום שלכם, מומלץ לבצע בדיקה חיצונית (כלומר כזו שלא מבוצעת על ידי המקדם שלכם) אחת לשלושה חודשים בערך. זכרו שקידום אורגני לוקח זמן וצריך לתת את הזמן הזה למקדם האתרים שלכם.